تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814687754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قابلیت شهرستانها در توزیع اعتبارات موثر است/ اعتبار موجود پاسخگوی نیاز قدس نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران در نشست کمیته برنامه ریزی قدس مطرح شد:
قابلیت شهرستانها در توزیع اعتبارات موثر است/ اعتبار موجود پاسخگوی نیاز قدس نیست
قدس - خبرگزاری مهر: مدیرکل برنامه ریزی استانداری تهران گفت: قابلیت شهرستانها در توزیع اعتبار بین آنها نقش موثری دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی قائمی عصر روز گذشته در نشست کمیته برنامه ریزی قدس که با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه بودجه سال 93 از سوی دولت در زمان مقرر به مجلس تحویل داده شد و مراحل قانونی خود را طی کرد، اکنون استانهای مختلف در حال تبیین بودجه خود در سال جاری هستند. وی افزود: استانداری تهران تلاش کرده تا قابلیت شهرستانهای مختلف را در توزیع اعتبار در نظر داشته باشد و این کار نیازمند تدبیر مسئولان شهرستانی است که منطقه خود را به خوبی به مسئولان بالادستی معرفی کنند همچنین مدیر هر دستگاهی موظف است که پیگیر امور بودجه ایی خود از سازمان مرکزی اش باشد. این مسئول ادامه داد: البته استانداری نیز پیگیری های لازم را انجام می دهد ولی باید بدانید که این نهاد بدون هماهنگی سازمان مرکزی هر اداره ایی نمی تواند کاری انجام بدهد، مسئولان استانداری در خصوص مشکلات و معضلات قدس با مسئولان این شهرستان جلسات متعددی برگزار کردند که امید است ماحصل آن ها مفید باشد. قائمی عنوان کرد: مهمترین مشکل کشور، استان تهران و به تبع آن شهرستان قدس خشکسالی و کمبود آب است که در همین راستا این موضوع در راس اولویتهای استانداری قرار گرفته، مسئله بعدی واریز مالیات بر ارزش افزوده کارخانجات فعال در قدس به حساب این شهرستان است که برای جلوگیری و جبران خسارات وارده آن ها به شهر باید پرداخت شوند و این قانون است که سرپیچی از آن تخلف محسوب می شود.

بودجه شهرستان قدس در سال جاری 77 میلیارد ریال است در ادامه جلسه فرماندار شهرستان قدس اظهار داشت: باید از دولت تدبیر و امید تشکر کرد که امسال بودجه را در زمان مقرر تحویل مجلس داد تا شهرستانها در آغاز سال بتوانند بودجه خود را مشخص کرده و تا پایان سال مشکلات خود را برطرف کنند. نورمحمد فردی افزود: بودجه قدس در سال جاری 77 میلیارد و 730 میلیون ریال است که مبلغ چهار میلیارد و 230 میلیون ریال آن ملزومات است که مابقی باید بین ادارات مختلف تقسیم شود، در سال جاری بخش کشاورزی در اولویت قرار دارد و پس از آن با توجه به حضور در سال اقتصاد و فرهنگ باید امور فرهنگی و اقتصادی را مورد توجه ویژه قرار داد. وی ادامه داد: مهمترین مشکلات شهرستان قدس کمبود آب شرب، ناقص بودن شبکه فاضلاب شهرستان، عدم وجود بیمارستان، خدمات شهری، مالیات بر ارزش افزوده، تقاطع غیر همسطح و روشن شدن تکلیف شهرک های صنعتی خصوصی است که همه این موارد نیاز به بودجه و مدیریت صحیح دارند. فردی عنوان کرد: البته در این موارد کارهای بسیاری انجام شده و مسئولان شهرستان با هماهنگی خوبی با یکدیگر کار می کنند ولی برای حل مشکلات نیاز به حمایت مسئولان استانی دارند و این اعتباری که برای شهرستان در نظر گرفته شده که پاسخگوی نیازهای قدس نیست. در ادامه جلسه مدیران ادارت و سازمانهای مختلف شهرستان قدس مشکلات خود را بیان کرده و همچنین پروژه های نیمه تمام خود را معرفی کردند که یکی از اساسی ترین مشکلات آن ها استیجاری بودن ملک اکثر ادارات و تجهیز ادارات است که در پایان مقرر شد که به هر کدام از ادارت مبلغ 100 میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز ادارا اختصاص داده شود.


۱۳۹۳/۲/۱۷ - ۱۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن