تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیفا عراق را به برگزاری انتخابات درزمان تعیین شده ملزم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیفا عراق را به برگزاری انتخابات درزمان تعیین شده ملزم کرد گناوه- ایرنا- فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) فدراسیون فوتبال عراق را ملزم کرد تا در 31 مه (10خرداد ماه ) انتخابات معرفی رییس ودیگر اعضای این فدراسیون را برگزار کند.


به گزارش ایرنا از تارنمای الدوری قطر ، حسین سعید رییس سابق فدراسیون فوتبال عراق دراین زمینه گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC ) روز سه شنبه اعلام کرد که فیفا 31 مه 2014 را به عنوان آخرین مهلت و زمان قطعی برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال عراق تعیین کرده است .
وی گفت: این درحالی است که قرار بود این انتخابات در 20 آوریل (31 فروردین ماه ) برگزار شود اما این زمان به دلایل مختلفی به تعویق افتاد .
وی اظهار کرد: نمایندگانی از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) برای نظارت بر روند انتخابات در عراق حضور می یابند.
دراین انتخابات ،ناجح حمود رییس کنونی و عبدالخالق مسعود معاونش بر سر کرسی ریاست آتی فدراسیون فوتبال عراق رقابت تنگاتنگی دارند.
انتخابات این دوره تکرار سناریوی انتخابات سال 2011 است. زمانی که ناجح حمود رییس کنونی و حسین سعید رییس فدراسیون در آن دوران با یکدیگر رقابت کردند و ناجح حمود توانست آرای بیشتری به دست آورد وبه کرسی ریاست تکیه کند. ناجح حمود در آن دوران معاون حسین سعید بود .
انتخابات سال 2011 بعدا توسط دیوان داوری ورزش (کاس) به دلیل وجود تخلفات متعدد و دخالت دولت در روند انتخابات ابطال و مقرر شد انتخابات جدید برگزار شود اما وجود اختلافات و دودستگی نامزدها درسایه شرایط نامساعد امنیتی عراق موجب شد که بارها زمان انتخابات عوض شود و به تعویق بیفتد . از این رو فیفا روز گذشته به صورت مستقیم دخالت کرد و برگزاری انتخابات را در زمان تعیین شده یعنی دهم خرداد الزامی اعلام کرد.
7476 ** 1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن