تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818875055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به ايراندوست مانند اسکوچيچ بايد زمان داده شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: به ايراندوست مانند اسکوچيچ بايد زمان داده شود
کد خبر: ۳۹۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸ - 06 May 2014


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نصرت ايراندوست يک مربي بومي است، بنابراين بايد مثل اسکوچيچ و حتي بيشتر به او در ملوان زمان بدهند.


سيدجلال حسيني در گفت‌وگو با فارس، ابتدا در خصوص وضعيت پرسپوليس اظهار داشت: آمدن رحيمي خبر خوشي براي پرسپوليس است اما اميدوارم تا دير نشده هر تصميمي که قرار است براي پرسپوليس و بازيکنانش گرفته شود. نبايد زمان را از دست بدهيم چون امسال کار سخت‌تري را نسبت به گذشته در پيش داريم.


وي که اين روزها در انزلي به سر مي‌برد درباره شرايط ملوان و سرمربيگري ايراندوست نيز گفت: خيلي خوشحالم شدم که سکان هدايت ملوان به نصرت ايران‌دوست سپرده شد. اين مربي از پيشکسوتان و مربي‌ است که من در ملوان از او چيزهاي زيادي ياد گرفته‌ام.


وي افزود: از همه مهم‌تر ايراندوست مي‌خواهد به جوانان با استعداد انزلي بها بدهد و اميدوارم که مانند اسکوچيچ و حتي بيشتر ايران‌دوست را حمايت کنند و به اين مربي پرتلاش وقت لازم را بدهند.


حسيني تاکيد کرد: از اسکوچيچ حمايت شد و انتظار از او کم بود اما با حمايت موفق شد،‌ حالا بايد به ايرا‌ندوست که سرد و گرم ملوان را کشيده خيلي بيشتر بها داده شود و از او حمايت شود تا ملوان به جايگاه حتي بالاتر از ليگ قبلي برسد. اين پتانسيل در جوانان ملوان ديده مي‌شود و اگر به ايراندوست که شناخت کامل و جامعي از ملوان دارد بها دهند مطمئن باشند مسئولان ملوان و انزلي ضرر نمي‌کنند چون من خودم کار کردن با اين مربي را در کارنامه‌ام دارم و او جوانان زيادي را تحويل فوتبال ايران از طريق ملوان داده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن