تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820599033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل کمیته بررسی و تدوین راهکارهای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی حجت الاسلام کریمی:
تشکیل کمیته بررسی و تدوین راهکارهای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در آذربایجان غربی
ارومیه - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از تشکیل کمیته بررسی و تدوین راهکارهای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر کریمی بعد از ظهر سه شنبه در نخستین جلسه این کمیته در ارومیه با اشاره به راهگشا بودن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزود: باید این فرمایشات را در تمامی برنامه ریزی های پیش رو، مورد توجه قرار دهیم. وی با عنوان اینکه مقام معظم رهبری، شورای عالی انقلاب فرهنگی را مرکز سیاستگذاری فرهنگی کشور دانسته اند، اظهار داشت: در این راستا باید با اتخاذ تصمیمات بهتر نسبت به اولویت بندی مسائل فرهنگی و تدوین سیاست های لازم اقدام کنیم. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یکی از مسائل پیش روی را نظارت و تسلط بر چگونگی حسن اقدامات و حرکت های فرهنگی انجام شده دانست و اعلام کرد: ما باید به فکر نسل جوان باشیم و به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا آنها بتوانند در برابر این هجمه ایستادگی و مقاومت کنند. شناساندن مفاخر آذربایجان غربی در همه عرصه ها از جمله زمینه های فرهنگی از سوی انجمن آثار و مفاخر استان و برنامه ریزی و برگزاری برنامه های مناسب از قبیل مسابقات، جشنواره ها، نشست ها، جلسات مشورتی و پرسش و پاسخ در جهت شناسایی و ترغیب مردم به ویژه جوانان و بازی های مرسوم محلی در سطح مناطق شهرها و حتی روستاها بوده است. هبر معظم انقلاب اسلامی در آذرماه سال گذشته در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، فرمایشات مهمی را در راستای فعالیت مناسب این شورا فرمودند که این کمیته در راستای اجرایی شدن این  فرمایشات تشکیل شده است.


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۱۸:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن