تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814031330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش تلفات جاده ای فارس حاصل تلاش مردم و رسانه هاست/ تقدیر از عملکرد نوروزی مهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس سردار سجادیان:
کاهش تلفات جاده ای فارس حاصل تلاش مردم و رسانه هاست/ تقدیر از عملکرد نوروزی مهر
شیراز – خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کاهش تلفات جاده ای در ایام نوروز مدیون تلاش مردم و رسانه های استان فارس است.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار سيروس سجاديان ظهر سه شنبه در مراسم جشن كاهش تلفات جاده‌اي فارس در نوروز 93، گفت: اگر جشنی برای این کاهش گرفته می شود صاحبان آن مردم و رسانه های استان فارس هستند و باید از آنها تجلیل کرد. وي با بیان اینکه رسانه های استان فارس در ایام تعطیلات نوروز به بهترین شکل اطلاع رسانی به مردم را انجام دادند یادآور شد: زمینه های ارتقاء آگاهی مردم زمانی در فارس فراهم شد که رسانه ها سخنان طرح شده در جلسات و پشت درب های بسته را به طور کامل و درست به مردم انتقال دادند. فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: کسب رتبه نخست نیروی انتظامی فارس در کشور مدیون همکاری مردم و رسانه هاس استان است. سردار سجادیان ادامه داد: در ايام تعطيلات نوروز، روزنامه‌ خبرجنوب خلاء اطلاع ‌‌رساني را تا حد زيادي پر كرده بود، اگرچه هر زماني به خبرگزاري‌هاي مهر و ديگر خبرگزاري‌ها مراجعه كردم، شاهد انعكاس خوب و كامل اخبار بودم. وی بیان کرد: خبرگزاری مهر در ایام نوروز اخبار را به صورت کامل و دقیق منعکس کرد. وی افزود:رسانه های فارس با وجود بضاعت اندك خود به لحاظ توان حرفه‌اي و فرهنگ ‌سازي در حد رسانه‌هاي ملي و جهاني هستند و شخصا تا اخبار رسانه‌ها را كاملا رصد نكنم، فعالیت روزانه ‌ام را شروع نمی کنم بنابراين با اشراف كامل اين نكته را يادآوری می کنم. فرمانده انتظامي فارس در بخش ديگري از سخنان خود با تقدیر از استاندار فارس نیز گفت: امسال شاهد دلسوزي و هميت بيشتر در مديريت ارشد فارس بوديم که این خستگی ناپذیری بر مدیران استان نیز تاثیر دارد. سردار سجادیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت راه های استان فارس، گفت:  19 هزار و 550 كيلومتر جاده در فارس وجود دارد که  از 25 اسفند 92 تا 17 فروردين ماه، يك هزار و 900 مامور راهنمايي و رانندگي را با استفاده از 500 دستگاه خودرو و موتورسيكلت در اين مسير مستقر شدند. وی در خصوص برخورد با تخلفات نیز افزود: هشت درصد ميزان برخورد با تخلفات حادثه ‌ساز در ايام نوروز نسبت به سال قبل افزايش داشت و  یک هزار و 200 دستگاه خودروي متخلف حادثه‌ساز، از يك تا سه روز توقيف، از 400 نفر آزمايش مصرف الكل و از 700 نفر مشكوك به استعمال مواد مخدر، تست اعتياد گرفته شد. سردار سجاديان یادآور شد: در نوروز 93 شاهد 22 درصد كاهش تصادفات و 40 درصد كاهش متوفيان حوادث رانندگي بوديم.


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۱۵:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن