تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815263613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم استفاده از توان مردم در احیاء ظرفیت‌های اقتصادی استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس سازمان بسیج سازندگی هرمزگان تاکید کرد : لزوم استفاده از توان مردم در احیاء ظرفیت‌های اقتصادی استان خبرگزاری پانا: رییس سازمان بسیج سازندگی هرمزگان گفت: متأسفانه وقتی صحبت از اقتصاد مقاومتی می‌شود، همه به سمت کارهای بزرگ می‌روند، در صورتی که باید اقتصاد خورد را در جامعه ترویج داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 13:26





به گزارش خبرگزاری پانا، شهرام اسکندری در دیدار کارکنان سازمان بسیج سازندگی استان با امام‌جمعه بندرعباس به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان، گفت: متأسفانه توان مردم هرمزگان در زمینه‌های اقتصادی و اشتغالزایی به کار گرفته نشده است.

وی با تاکید براینکه باید از توان مردم در احیاء ظرفیت‌های اقتصادی استان استفاده کرد، افزود: متأسفانه وقتی صحبت از اقتصاد مقاومتی می‌شود، افکار به سمت کارهای بزرگ می‌روند، در صورتی که باید اقتصاد خرد و ظرفیت‌های بکر و فراموش‌شده روستاها مورد توجه باشند.

اسکندری با بیان اینکه بسیج سازندگی برنامه دارد از این طریق به معیشت خانواده‌ها کمک کند، اظهار کرد: در همین راستا سال گذشته 47میلیارد ریال اعتبار میان خانواده‌های کم‌درآمد به نحوی که از ظرفیت‌های خودشان استفاده کنند، اعطا شده است.

رییس بسیج سازندگی استان هرمزگان با بیان اینکه سال گذشته در قالب 10عرصه اقدامات خوداشتغالی در استان صورت گرفته، ادامه داد: موضوع توانمندسازی مردم در روستاها باید جزو اولویت‌های همه دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

وی با اشاره به انجام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در استان طی سال جاری توسط بسیج سازندگی استان، اضافه کرد: مجموعه بسیج سازندگی استان هرمزگان سعی دارد برنامه‌ها و سیاست‌های اجرایی مطابق نیازهای استان را دنبال کند.

این مقام مسئول در هرمزگان با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید کود ورمی‌کومپوست در استان با حمایت بسیج سازندگی، تصریح کرد: خوشبختانه بازار این نوع محصول بسیار خوب بوده و استقبال خوبی از آن می‌شود و حتی بسیاری از کسانی که برای این کار در گذشته تسهیلات دریافت کرده‌اند، درخواست توسعه کار را دارند.

وی با اشاره به برگزاری همایشی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی با محوریت اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: این همایش با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و اعضای شورای اداری استان و جمعی از فعالان اقتصادی استان برگزار می‌شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن