تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818875914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح‌هاي كاربردي بايد در نشست با رئيس‌جمهور در ايلام مطرح شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۱۳ب.ظ)
طرح‌هاي كاربردي بايد در نشست با رئيس‌جمهور در ايلام مطرح شود رئيس شوراي شهر ايلام گفت: طرح‌هاي کاربردي بايد در نشست با رئيس‌جمهور در ايلام مطرح شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مظفر ميرزاد در نشست بررسي وضعيت استان و رفع مشکلات آن در سفر رئيس جمهور به استان ايلام اظهار داشت: استان ايلام يکي از مناطق در حال توسعه بوده که روند توسعه آن در حال شتاب است.
رئيس شوراي شهر ايلام گفت: توجه و عنايت ويژه مسئولان به اين استان امري لازم و ضروري بوده که خوشبختانه مد نظر مسئولان امر قرار دارد.
وي ادامه داد: سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به استان ايلام مبين اين حقيقت بوده که بايد بهترين تصميم‌ را در اين نشست و ديدار با رئيس جمهور اخذ شود.
عضو ديگر شوراي شهر ايلام نيز در اين نشست گفت: با هدف بررسي مشکلات استان و در حرکتي خودجوش مردمي اين نشست برگزار شده است.
يزدان قباديان افزود: ارائه راهکار براي چالش‌هاي استان ايلام به رئيس جمهور مهم‌ترين هدف اين نشست در استان ايلام بوده است.
وي ادامه داد: اين نشست نخستين تجربه مشترکي بوده که در آستانه سفرهاي ديگر مسئولان بلندپايه مملکتي در استان ايلام تشکيل خواهد شد.
در اين نشست بسياري از مديران و مسئولان استان ايلام شرکت کرده و پيرامون راه‌هاي رفع مشکلات استان و ارائه طرح و ... به رئيس جمهور و هيئت دولت براي رفع اين محدوديت‌ها بحث و تبادل نظر کردند.
افزون بر مديران و مسئولان، بسياري از بزرگان و ريش سفيدان استان ايلام نيز در اين نشست هماهنگي شرکت و حضوري پررنگ داشتند.
ايجاد زيرساخت‌‌هاي عمراني، بهداشتي، درماني، آموزشي، علمي و ... از جمله مطالب و مباحثي بود که در اين نشست طرح شد.
رئيس جمهور و هيئت دولت قرار است چهارشنبه هفته جاري به استان ايلام سفر کرده و با مردم و مسئولان ديدارهايي داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن