تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترینهای رقابتهای علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی آذربایجان غربی انتخاب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برترینهای رقابتهای علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی آذربایجان غربی انتخاب شدند ارومیه - ایرنا - مرحله استانی بیست و ششمین دوره رقابتهای علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی آذربایجان غربی روز سه شنبه با معرفی نفرات برتر در ارومیه به پایان رسید.


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از رقابتها که با نظارت معاونت تربیت بدنی و سلامت و به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه و در مجتمع ورزشی شهید رجائی برگزار شد، از بین 584 شرکت کننده از استان، 129 نفر دبیر تربیت بدنی از 19 منطقه و شهرستان حضور داشتند و در سه روز با هم رقابت کردند.
ولی حسینی گفت: این رقابتها در دو بخش علمی و عملی برگزار شد که آزمون علمی با عنوان مبانی تربیت بدنی در آموزش و پرورش و مباحث جدید آن به صورت مجازی و به طور همزمان برای خواهران و برادران در هنرستان شهید عسگری ارومیه برگزار شد.
وی اضافه کرد: این سری از رقابتها در پنج گروه سنی و در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی برگزار شد که از گروه سنی یک نفر برای شرکت در مسابقات منطقه ای برگزیده شدند.
وی گفت: از 129 نفر شرکت کننده در رقابتها 57 نفر از معلمان خانم و بقیه آقایان بوده اند.
وی گفت: با هماهنگی معاونت پژوهش و برنامه ریزی استان، به قبول شدگان در آزمون علمی رقابتهای علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی، 12 ساعت گواهینامه ضمن خدمت صادر می شود.
حسینی گفت: بخش عملی این دوره از رقابتها که نشانگر میزان آمادگی جسمانی و تخصص دبیران تربیت بدنی می باشد در پنج رشته تخصصی (آمادگی جسمانی، فوتسال، بسکتبال، دوو میدانی و تنیس روی میز) برگزار شد.
آذربایجان غربی دارای 570 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و 37 هزار فرهنگی است که 1170نفر از این افراد را معلمان تربیت بدنی تشکیل می دهند.
7125/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن