تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اروميه ميزبان مهمترين رويداد ورزشي در کاراته کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۲۰ق.ظ)
اروميه ميزبان مهمترين رويداد ورزشي در کاراته کشور شهر اروميه با سابقه درخشان در ميزباني مسابقات مهم ملي و فراملي، اين بار ميزبان رويداد مهم ورزشي در رشته کاراته کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ پنجمين دوره مسابقات کاراته بين المللي اروميه - ايران از 17 الي 19 ارديبهشت ماه سال جاري در ورزشگاه شش هزار نفري غدير اروميه برگزار مي شود.
در اين مسابقات تيمهايي از کشورهاي کره جنوبي، هنگ کنگ، ترکيه، جمهوري آذربايجان، ارمنستان، عراق، جمهوري نخجوان و تيمهاي کاراته منتخب استان هاي کشور حضور مي يابند.
در کنار مسابقات سمينار بين المللي آموزش و ارتقاي داوري کاراته از 15 الي 17 ارديبشهت سال جاري با حضور ˈرافائل اورتگاˈ مدرس ارشد فدراسيون جهاني کاراته در اروميه برپا مي شود.
همچنين طي چند روز آينده اردوي تدارکاتي تيمهاي ملي ايران، هنگ کنگ و کره جنوبي در اروميه برگزار مي گردد.
بگفته قربان احمدي مديرکل دفتر استانداري آذربايجان غربي بيش از 60 درصد اعتبارات و هزينه هاي اين مسابقات توسط مديريت شهري و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه تامين شده و تعامل بسيار خوب ادارات کل ورزش و جوانان، حمل و نقل و پايانه ها، مخابرات، صدا و سيما، اورژانس، سپاه و بسيج ورزشکاران، آموزش و پرورش، شهرداري اروميه، فرمانداري، نيروي انتظامي و بسياري از ارگانها و سازمانها زمينه هاي لازم را براي اجراي هرچه مطلوب اين مسابقات فراهم کرده اند.
اداره کل حمل و نقل و پايانه هاي استان هم 14 دستگاه اتوبوس را آماده جابه جايي ورزشکاران و ميهمانان حاضر در اين مسابقات کرده است.
مرکز اورژانس و فوريت هاي پزشکي استان نيز نظارت و رسيدگي بر تغذيه و ارائه خدمات پزشکي و اورژانسي را بر عهده خواهد داشت.
مخابرات استان هم با تامين خدمات ارتباطي از قبيل ايجاد شبکه اينترنتي پرسرعت براي خبرنگاران و حاضران در سالن، راه اندازي 10 خط تلفن براي استفاده ورزشکاران و حاضران، تقويت شبکه سيار و در اختيار گذاشتن سالن بدنسازي مخابرات در اختيار تيمهاي شرکت کننده در برگزاري اين رقابتهاي بين المللي مشارکت جدي کرده است.
همچنين سازمان بسيج ورزشکاران استان ديدار برخي ميهمانان خارجي و فدراسيون کاراته کشور با خانواده شهداي ورزشکار، تجليل از ورزشکاراني که از رويارويي با ورزشکاران رژيم صيونيستي امتناع کردند، تقدير از يکي از ورزشکاران مدال آور در مسابقات جهاني و نورافشاني در مراسم اختتاميه و اهدا کاپ و مدال را تدارک ديده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن