تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820987255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهیم زاده:ذوب آهن با من مذاکره کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ابراهیم زاده:ذوب آهن با من مذاکره کرده است تهران - ایرنا- «منصور ابراهیم زاده»که کارنامه موفقی باتیم فوتبال ذوب آهن داشته، بار دیگر مذاکراتی برای بازگشت به این تیم انجام داده است.


به گزارش ایرنا، پس ازابقای ذوب اهن اصفهان در لیگ برتر مسوولان این باشگاه از تغییرات اساسی در تیم خود و تلاش برای بازگشت به گذشته درخشان که نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، نایب قهرمانی لیگ برتر و عنوان نخست جام حذفی در آن دیده می شود، خبر دادند.
دراین راستا مسوولان باشگاه ذوب آهن از مذاکره باابراهیم زاده سرمربی سال های درخشان ذوب آهن و فصل گذشته راه آهن خبر دادند تا بار دیگر هدایت این تیم متمول اما افول کرده را برعهده بگیرد.
«منصور ابراهیم زاده» در خصوص اینکه گفته می شود مذاکراتی با سرپرست جدید تیم فوتبال ذوب آهن داشته است به ایرنا، گفت: فقط به صورت تلفتی با علی شجاعی صحبت کردم و پیشنهاد بازگشت به ذوب آهن ارائه شد.
وی افزود: هنوز به صورت حضوری مذاکره ای نداشته ایم و قرار است پنجشنبه دیدار داشته باشیم تا شرایط مشخص شود.
ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال که آیا علاقه ای به بازگشت دارد؟ اظهار داشت: هیچگاه روهای خوب با این تیم را فراموش نمی کنم. اگر شرایط فراهم شد و دوباره به این باشگاه بازگشتم باید اقدامات زیادی برای رسیدن ذوب آهن به روزهای خوب انجام شود.
وی در پاسخ به این سوال که مشکلی با سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ندارد تصریح کرد: مشکلی با فردی ندارم.
این مربی با خنده جواب داد: فعلا با خودم مشکل دارم!
ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال که با این اوضاف جدایی او از راه آهن قطعی است گفت: امروز با رییسی کیا مدیرعامل راه اهن دیدار داشتم اما اصلا شرایط این تیم برای فصل آینده مشخص نیست.
وی درپایان گفت: تمامی مسایل تا روز پنجشنبه مشخص خواهد شد.
ورزشی(4)**3783**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن