تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815267157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت ارزش‌های اسلامی از مهم ترین ویژگی های شهید مطهری بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیر استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:
تقویت ارزش‌های اسلامی از مهم ترین ویژگی های شهید مطهری بود خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ویژگی‌های ممتاز شهید مطهری گفت: تلاش افول دنیای استکبار، تقویت دین و ارزش‌های اسلامی و تربیت انسان‌ها از ویژگی‌های ممتاز شهید مطهری است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز، در مراسم تجلیل از مقام شامخ اساتید حوزه علمیه بروجن، با گرامیداشت هفته معلم، اظهار داشت: انتخاب سالروز شهادت معلم بزرگ و آموزگار شهید مطهری به نام روز معلم، تبیین‌کننده جایگاه و منزلت آموزگاران و اساتید در نظام اسلامی است.
 
وی با بیان این که این هفته جایگاه معلم در انقلاب اسلامی را تعریف می‌کند، گفت: استاد شهید مطهری در سایه تهذیب نفس، طهارت روح و دریافت معارف اسلامی توانست قله‌های رفیع دانش را طی کند.
 
امام جمعه فرخشهر با بیان این که شهید مطهری، معلمی آراسته به علم و اخلاق بود، افزود: این شهید بزرگوار با قدم نهادن در مسیر تعلیم و تربیت که از رسالت‌های پیامبر اسلام(ص) بود، جامعه را به‌سوی ارزش‌های اسلامی سوق داد.
 
حجت‌الاسلام احمدی خداوند را نخستین معلم خواند و گفت: معلم در جایگاهی می‌نشیند که خداوند و پیامبر(ص) هستند؛ بنابراین باید قدردان این جایگاه باشیم و دین خود را با انجام وظیفه صحیح، به جامعه ادا کنیم و در این میان، نقش اساتید حوزه های علمیه به عنوان متولیان فرهنگ جامعه بسیار پررنگ تر است.
 
مدرس حوزه و دانشگاه مهم‌ترین رسالت معلمان را انتقال دانش و علم به متعلمان دانست و گفت: ویژگی دیگر معلم «بیان» است که بالاترین نقش را در جذب مخاطب دارد.
 
این مقام مسؤول با اشاره به ویژگی‌های ممتاز شهید مطهری گفت: تلاش جهت افول دنیای استکبار، تقویت دین و ارزش‌های اسلامی و تربیت انسان‌ها از ویژگی‌های ممتاز شهید مطهری است.
 
وی با اشاره به این که شهید مطهری همه حوزه‌ها را می‌شناخت، تصریح کرد: مقالات و سخنرانی‌های شهید مطهری ناظر بر مسأله زمان است؛ بنابراین امروز در حوزه های علمیه باید به نیاز جوانان توجه داشته باشیم و بدانیم باید به کدام عرصه بیشتر بپردازیم.
 
حجت‌الاسلام احمدی با بیان این که مهم‌ترین رسالتی که خدا برای پیامبران برگزید، تربیت انسان‌ها بود، خاطرنشان کرد: رمز پیشرفت و توسعه جوامع امروز نیروی انسانی است؛ بنابراین تربیت انسان مهم‌ترین رسالت معلمان است.
 
مدیر استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که معلمان مسؤولیت اعتلای کشور را بر عهده دارند، گفت: معلمان نقش مهمی در تحقق شکوفایی فرهنگی دارند؛ خوشبختانه رشد علمی در کشور خوب است و کاروان علمی با شتاب در حرکت است.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم از اساتید نمونه حوزه علمیه بروجن تقدیر به عمل آمد./9457/پ202/غ



۱۳۹۳/۲/۱۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن