تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821069052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این مرد را شناسایی کنید +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
این مرد را شناسایی کنید +عکس




کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواستند تا تصویر وکیل قلابی را شناسایی کنند.





خبرگزاری ایسنا: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواستند تا تصویر وکیل قلابی را شناسایی کنند.

 در بیست و پنجم فروردین ماه سالجاری، فردی با مراجعه به شعبه 102 دادگاه کهریزک و طرح شکایتی عنوان داشت که توسط شخصی که خود را وکیل دادگستری معرفی کرده ، مورد تهدید قرار گرفته و نهایتا مبلغ 70 میلیون تومان را به این شخص پرداخت کرده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جعل عنوان و اقدام کلاهبرداری" ، به دستور شعبه 102 جزایی دادگاه کهریزک پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

شاکی پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : فردی تحت عنوان وکیل دادگستری با تهدید داشتن دستور جلب بنده و انداختن من به زندان ، اقدام به گرفتن مبلغ 70 میلیون تومان از من کرد؛ پس از پرداخت این مبلغ ، در مراجعه به دادسرا متوجه شدم که این فرد وکیل دادگستری نیست و تحت این پوشش اقدام به تهدید و گرفتن پول از بنده کرده است.


این مرد را شناسایی کنید +عکس



با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که متهم به نام بابک . ق ( 43 ساله ) به هیچ عنوان دارای پروانه وکالت از وزارت دادگستری نبوده و با این وجود ، ضمن معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری اقدام به انجام دهها فقره "وکالت" و "کارشناسی رسمی امور ثبتی" بویژه در زمینه املاک کرده است که با توجه به تجمیع اطلاعات بدست آمده در خصوص فعالیت های متهم تحت عنوان وکیل دادگستری ، دستگیری «بابک» در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفته و نهایتا وی در منطقه سردار جنگل شناسایی و دستگیر می شود .

متهم پس از دستگیری صراحتا به دهها فقره وکالت و انجام امور کارشناسی در طول سال های گذشته اعتراف و عنوان نمود که با وجود نداشتن پروانه وکالت خود را وکیل دادگستری معرفی و افراد نیز بدون اطمینان از هویت واقعی متهم به عنوان وکیل دادگستری ، برای انجام امور حقوقی و قضایی به وی مراجعه کرده اند .

سرهنگ حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به دستگیری متهم و اعتراف صریح به انجام دهها فقره وکالت و کارشناسی غیرقانونی از سوی متهم و احتمل ارتکاب دیگر جرایم ارتکابی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در شهرری – خیابان آستانه مراجعه نمایند . همچنین از شهروندان محترم که از دیگر اقدامات مجرمانه ی متهم اطلاعاتی در اختیار دارند درخواست می شود تا اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 73948279 در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.






تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن