تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز توزيع سهام عدالت کارگران فصلي و ساختماني تهران تا هفته آينده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۲ق.ظ)
آغاز توزيع سهام عدالت کارگران فصلي و ساختماني تهران تا هفته آينده مديرعامل اتحاديه تعاوني‌هاي سهام عدالت استان تهران گفت: ثبت‌ نام از مشمولان و توزيع سهام حداکثر تا يک هفته آينده آغاز مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اتاق تعاون ايران، علي حسيني در مورد زمان توزيع سهام عدالت کارگران فصلي و ساختماني استان تهران اظهار داشت: دعوت‌نامه سهام عدالت اين گروه از کارگران صادر شده است، اما با توجه به تعداد بالاي کارگران فصلي و ساختماني استان تهران، در حال برنامه‌ريزي و پيش‌بيني راهکاري براي انجام غيرحضوري اين کار براي رفاه حال کارگران هستيم.
مديرعامل اتحاديه تعاوني‌هاي سهام عدالت استان تهران با بيان اينکه تلاش مي‌کنيم، توزيع به صورت غيرحضوري انجام شود، گفت: هر تصميمي که در نهايت اخذ شود، از طريق رسانه‌‌ها اعلام خواهد شد.
به گفته حسيني، آخرين هماهنگي براي ثبت نام با دبيرخانه استاني سهام عدالت و اداره کل تعاون، کار و رفاه استان تهران در روزهاي آينده انجام مي‌شود و ثبت‌ نام از مشمولان و توزيع حداکثر تا هفته آينده آغاز شده و ظرف دو ماه پايان مي‌يابد.
مديرعامل اتحاديه تعاوني‌هاي سهام عدالت استان تهران خاطر نشان کرد: در روزهاي اخير مراجعات حضوري زيادي به تعاوني‌ها داشته‌ايم در حالي که هنوز فرايند ثبت نام آغاز نشده است، بنابراين از کارگران درخواست مي‌کنيم که فعلا مراجعه حضوري نداشته باشند و نحوه توزيع و ثبت نام متعاقباً اعلام خواهد شد. حدود يک ميليون نفر از کارگران فصلي و ساختماني استان تهران در اين فراخوان مشمول دريافت سهام عدالت هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن