تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815485914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيمئونه: اين شکست زمان خوبي رقم خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سيمئونه: اين شکست زمان خوبي رقم خورد
سرمربي آرژانتيني آتلتيکو مادريد با وجود شکست شاگردانش در ديدار برابر لوانته از عملکرد آنها رضايت دارد. او مي‌گويد که اين شکست در زمان خوبي رقم خورد چرا که فرصت جبران را به آنها مي‌دهد.

آتلتيکو مادريد در هفته سي و ششم رقابت‌هاي ليگا با دو گل برابر لوانته تن به شکست داد و سه امتياز حساس را در کوران رقابت با بارسلونا و رئال مادريد از دست داد. البته از شانس خوب شاگردان سيمئونه دو تيم مدعي رئال مادريد و بارسلونا هم برابر حريفان خود متوقف شدند و امتياز از دست دادند.

به نقل از ايسنا، ديگو سيمئونه، سرمربي آرژانتيني آتلتيکو مادريد معتقد است که باخت برابر لوانته مي تواند به شاگردانش کمک کند. او گفت: اين شکست مي تواند بهترين چيز براي بازيکنان آتلتيکو مادريد باشد؛ چرا که باعث مي‌شود انگيزه آنها را در چند بازي باقيمانده چند برابر کند. بازيکنان آتلتيکو مادريد مي‌خواهند در ديدارهاي باقي‌مانده جبران کنند و توانايي و قدرت بالايي خود را نشان دهند. دو هفته باقي‌مانده سرشار از شور و هيجان خواهد بود. اين شکست در زمان خوبي رخ داد. بايد در دو ديدار آينده جبران کنيم.

او افزود: هر چند برابر لوانته با دو گل تن به شکست داديم اما بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم. مي‌توانيم در دو ديدار آينده جبران کنيم و در نهايت جام قهرماني را بالاي سر بريم. ما در اين ديدار تن به شکست داديم اما نبايد فراموش کنيم که سه هفته رويايي را پشت سرگذاشتيم. نشان داديم که چه تيم باروحيه و خوبي هستيم. فوتبال فراتر از انتظار را به نمايش گذاشتيم و با شايستگي جواز صعود به ليگ قهرمانان اروپا را به دست آورديم. بايد به خود آمده و اجازه ندهيم صدر جدول رده‌بندي به تيم ديگر برسد.

سرمربي آرژانتيني آتلتيکو مادريد در پايان سخنان خود گفت: از عملکرد شاگردانم با وجود شکست برابر لوانته راضي هستم. فرصت هاي زيادي را بر روي دروازه حريف خلق کرديم اما نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. دروازه‌بان آتلتيکو مادريد شب خوبي را پشت سر گذاشت. ما بدشانس بوديم و نتوانستيم از فرصت‌هاي به دست آمده استفاده کنيم. لوانته بازي بسيار خوبي را پشت سر گذاشت. الان نوبت آن است که ديدار هفته آينده برابر لوانته فکر کنيم و اين شکست را هر چه سريعتر فراموش کنيم.

در جدول رده‌بندي رقابت‌هاي ليگا آتلتيکو مادريد با 88 امتياز صدرنشين است. بارسلونا با 85 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد. رئال مادريد هم با 83 امتياز و يک بازي کمتر در جايگاه سوم ايستاده است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/02/15 10:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن