تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816346245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدیه رو وا نکرده پس فرستاد !


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئال مادرید 2-2 والنسیا: هدیه رو وا نکرده پس فرستاد ! خبرگزاری پانا: رئال مادرید با نتیجه ی 2-2 مقابل والنسیا متوقف شد تا فرصت مناسب برای کاهش فاصله با اتلتیکو را از دست بدهد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ساعت 09:36



به گزارش خبرگزاری پانا، رئال مادرید با نتیجه  2-2 مقابل والنسیا متوقف شد تا فرصت مناسب برای کاهش فاصله با اتلتیکو را از دست بدهد.

  شرح بازی: پس از تساوی بارسلونا مقابل ختافه و شکست اتلتیکو مقابل لوانته، رئال مادرید این فرصت را داشت که خود را با اتلتیکو هم امتیاز کند ولی آنها باید از سد محکمی به نام والنسیا عبور می‌کردند. والنسیا، که این فصل موفق به شکست بارسلونا نیز شده بود، در برنابئو بسیار خوب کار کرد و رئال، با گل دقیقه ی 90 رونالدو توانست یک تساوی از این تیم بگیرد. بازی با برتری رئال شروع شد و این تیم در چند دقیقه ی ابتدایی موقعیت‌هایی خوبی داشت. دو موقعیت در 15 دقیقه ی ابتدایی توسط کریس رونالدو هدر رفت. مهاجم پرتغالی، که در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان و لالیگا قرار دارد،  دو تک به تک که پیشتر، بارها موقعیت مشابهش را به گل تبدیل کرده بود را از دست داد تا رئال نتوند پیش بیفتد. سپس از دقیقه ی 30 به بعد، والنسیا بازی را در دست گرفت. آنها موقعیت‌های خوبی نیز داشتند که با واکنش خوب لوپس همراه شد. فشار آنها جواب داد و بلاخره در دقیقه ی  44، روی یک ضربه ی کرنر به گل رسیدند. نیمه ی دوم، با حضور دی‌ماریا، رئال  هجومی تر شد و موقعیت‌های خوبی توسط این هافبک آرژانتینی ایجاد می‌شد که کم دقتی مهاجمان رئال، باعث شد تا این تیم نتواند بازی را به تساوی بکشاند. بلاخره در دقیقه ی 60 ، سرجیو راموس، که در بازی قبلی رئال مقابل بایرن مونیخ نیز 2 گل زده بود، گل اول رئال را با یک ضربه ی سر روی پاس رونالدو به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند. اما خوشحالی رئالی ها دوامی نداشت و دنی پارخو، روی پاس فقولی از داخل محوطه جریمه، یک ضرب توپ را به گوشه ی دروازه ی لوپس فرستاد و تیمش را بار دیگر پیش انداخت. والنسیا باز هم موقعیت داشت ولی واکنش‌های خوب لوپس مانع از گلزنی این تیم شد. رئال فشار را رفته رفته بیشتر کرد و در 15 دقیقه ی پایانی، توپ از میانه ی زمین به سمت دروازه ی رئال نمی‌امد. بلاخره این فشارها در دقیقه ی آخر بازی جواب داد و ضربه ی پشت پای رونالدو روی پاس دی‌ماریا، به گل تبدیل شد و بازی به تساوی کشیده شد. 1 دقیقه بعد، رونالدو بار دیگر فرصت این را داشت که تیمش را پیش بیندازد ولی ضربه ی سر او با فاصله ی کمی به بیرون رفت. با این تساوی، فاصله ی رئال با صدرنشین  به 5 امتیاز رسید و مادریدی ها در صورت پیروزی در بازی عقب‌افتاده‌شان، می‌توانند این اختلاف را به 2 برسانند.
  ترکیب دو تیم:  
Real Madrid CF
رئال مادرید :لوپس؛ کارواخال ، واران ، راموس ، مارسلو ؛ ایارامندی ، ایسکو ، آلونسو  ، بیل  ، بنزما و رونالدو

Valencia CF
والنسیا: آلوس ؛ ژوائو پریرا ، کاستا ، ماتیو ، برنات ؛ خاوی فوئگو ، فگولی ، پارخو ، وارگاس ، آلکاسر ، کیتا


گل‌ها:

Valencia CF


43": روی سانتری پارخو از نقطه ی کرنر، جرمی متئو موفق شد روی اشتباه مدافعان رئال در جایگری، گل اول بازی را به ثمر برساند.

Real Madrid CF


59": سانتر بلند دی‌ماریا، روی سر رونالدو نشست و پاس  این بازیکن، به راموس رسید و کاپیتان رئال با یک ضربه ی سر، گل اول رئال را به ثمر رساند.
Valencia CF


66": بار دیگر دنی پارخو! فقولی، که شب فوق‌العاده ای را پشت سر می‌گذارد، با یک حرکت خوب از سمت چپ دفاعی رئال، توپ را به داخل محوطه ارسال کرد که توپ، به دنی پارخو رسید و او با یک ضربه ی زیبا، گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

Real Madrid CF


90": فشار رئال زیاد و زیادتر می‌شد تا اینکه روی سانتر دی‌ماریا، کریستیانو رونالدو با یک ضربه ی پشت پای دیدنی، دروازه ی والنسیا را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

موقعیت خطرناک:
دقیقه 3: پاس کارواخال از سمت راست ، به رونالدو رسید و یک‌-دو ی رونالدو با بیل، او را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی آقای گل لالیگا، نتوانست از موقعیت بسیار خوب تک‌به تک استفاده کند.
دقیقه 7: بنزما با پشت سر گذاشتن خاوی فوئگو در محوطه ی جریمه، در موقعیت خوبی قرار گرفت ولی ضربه ی این مهاجم فرانسوی، با اختلاف کمی از دروازه به بیرون رفت. دقیقه 15: یک واکنش بسیار خوب از دیگو لوپس! سانتر فقولی، روی سر پارخو نشست ولی هد این بازیکن از 7 قدمی، با واکنش استثنایی دروازه بان مادرید روبرو شد و موقعیت برای والنسیا از دست رفت. دقیقه 26: بار دیگر رونالدو در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت ولی ضربه ی او با واکنش فوق‌العاده ی دیگو آلوس روبرو شد و موقعیت دیگری برای رئال از دست رفت. دقیقه 42: واکنش بسیار خوب دیگو لوپس ! فقولی با عبور از واران، در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه ی او توسط دروازه بان مادرید دفع شد. دقیقه 52:عکس العمل عالی از دیگو آلوس! شوت خوب دی‌ماریا از سمت راست دفاعی والنسیا، با واکنش خوب این دروازه بان برزیلی روبرو شد
دقیقه 54: امشب، شب دروازه بان والنسیاست! واکنش دیدنی او روی ضربه ی رونالدو که از روی نقطه ی پنالتی زده شد، بار دیگر دروازه ی تیمش را نجات داد. دقیقه 77: ضربه ی ایستگاهی رونالدو از 25 متری، با واکنش خوب دیگو آلوس روبرو شد. آلوس، امشب ستاره ی تیمش بوده است. دقیقه 3+90: رونــــــــــالدو !! ضربه ی سر این مهاجم پرتغالی روی سانتر دی‌ماریا با فاصله ی بسیار کمی از تیرک دروازه به بیرون رفت ! رئال مادرید فرصت بسیار خوبی برای کسب پیروزی در آخرین لحظات در اختیار داشت!


تعویض‌ها:

Real Madrid CF


46" آنخل دی‌ماریا به جای ایارامندی وارد زمین شد
Valencia CF


67" جوناس به جای آلکاسر وارد زمین شد

Real Madrid CF


72" کاسمیرو به جای ایسکو وارد زمین شد
Real Madrid CF


84" آلوارو موراتا به جای کریم بنزما وارد زمین شد
Valencia CF


89" روبن وزو به جای دنی پارخو وارد زمین شد
Valencia CF


90" آنتونیو باراگان به جای وارگاس وارد زمین شد

کارت‌ها:

Real Madrid CF


51" کارت زرد برای آنخل دی‌ماریا
Valencia CF


71" کارت زرد برای کیتا
Valencia CF


80" کارت زرد برای دیگو آلوس
Valencia CF


90" کارت زرد برای فقولی











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن