تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821178766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اجتماع اعتراض آمیز برای آزادی زندانیان در جنوب اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برگزاری اجتماع اعتراض آمیز برای آزادی زندانیان در جنوب اوکراین مسکو- ایرنا- بیش از یکهزار نفر با اجتماع در مقابل ساختمان اداره پلیس شهر بندری اوسا در جنوب اوکراین خواستار آزادی زندانیان سیاسی و فعالان بازداشت شده در این شهر شدند.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری دولتی ˈاونیانˈ اوکراین، مخالفان دولت اوکراین روز یکشنبه ابتدا در چند خیابان اودسا راهپیمایی و سپس در مقابل مقر سازمان پلیس استان اودسا اجتماع کردند.
اجتماع کنندگان خواستار آزادی تمام افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی های اخیر در بندر اودسا شدند که تعداد آنها به حدود 130 نفر می رسد.
شرکت کنندگان در اجتماع با نیروهای امنیتی درگیر شدند که یک نفر مجروح شد.
مقام های پلیس سه بار تلاش کردند اجتماع کنندگان را برای ترک محوطه اداره پلیس متقاعد کنند و حتی 30نفر از زندانیان را آزاد کردند.
در حال حاضر صدها نفر از مخالفان حکومت اوکراین ضمن اجتماع در مقابل ساختمان اداره پلیس اودسا اعلام کرده اند تا آزادی کامل تمام زندانیان محوطه آن را ترک نمی کنند.
ماموران امنیتی شهر اودسا روز شنبه پس از ناآرامی های اخیر در این بندر که جان دهها نفر را گرفت، 127 نفر از عوامل و شرکت کنندگان در ناآرامی ها را دستگیر کردند.
سازمان پلیس استان اودسا در گزارشی اعلام کرد: بیش از 170 نفر شرکت کنندگان در ناآرامی ها در شهر اودسا دستگیر شده بودند که شماری از این افراد آزاد شده و 127 نفر هنوز در حبس بسر می برند.
بر پایه این گزارش در این ارتباط 10 پرونده جنایی تشکیل شده است و تحقیقات جریان دارد
روز جمعه در اودسا میان طرفداران روسیه از یک طرف و جمعی از طرفداران تیم های فوتبال و افراط گرایان خواهان اوکراین واحد، درگیری شدید رخ داد.
طرفداران روسیه پس از حمله طرف مقابل به ساختمان اتحادیه های کارگری پناه بردند.اما افراط گرایان این ساختمان را به آتش کشیده و 38 نفر از افراد محبوس در آن کشته و حدود 200 نفر دیگر مصدوم شدند.
حال بیش از 40 نفر از مصدومین بسیار وخیم گزارش شده بود.
اروپام/2242**۵۱۸ ** 1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن