تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821193370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز برج ايرانيان 10 سال قبل و در شوراي دوره دوم صادر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۱۴ب.ظ)
مجوز برج ايرانيان 10 سال قبل و در شوراي دوره دوم صادر شده است رئيس شوراي اسلامي شهر همدان گفت: برج ايرانيان يكي از طرح هاي مصوب دور دوم شوراي اسلامي شهر همدان بوده كه مجوز احداث آن 10 سال قبل همزمان با مجوز برجهاي البرز، سعيديه، تنديس و ... صادر شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا ميرزايي به دنبال فضاسازي تعدادي از افراد مغرض در مصاحبه مطبوعاتي رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر همدان به مناسبت روز شوراها، اظهار كرد: احداث پروژه برج ايرانيان در 28 طبقه پيش بيني شده است كه چهار طبقه آن زيرزمين (پاركينگ) واختلاف سطح است و از 24 طبقه ديگر اين پروه تنها چهار طبقه از برج‌هاي مشابه مرتفع‌تر مي‌باشد و از آنجايي كه احداث برج‌هاي 20 طبقه در همدان معمول شده است از نظر كارشناسان اين چهار طبقه اضافي در شهر بزرگي همچون همدان نمي‌تواند كريدور تهويه هوا و چشم انداز مناظر كوه و نيز مسائل زيست محيطي و فضاي سبز را تحت تأثير قرار دهد.
ميرزايي ادامه داد: برج ايرانيان علاوه بر اينكه بيش از 200 ميليارد تومان گردش مالي و عايدات براي 270 شغل مرتبط با انبوه سازان دارد همچنين با اجراي اين طرح 100 ميليارد تومان از بودجه شهرداري تأمين مي‌شود كه متعاقباً منافع آن به عموم شهروندان و توسعه شهر بر مي‌گردد.
وي در ادامه با اشاره به اينكه ارزش فضاي سبز و محيط زيست با مسائل مادي قابل قيمت‌گذاري نمي‌باشد، افزود: پروژه برج ايرانيان طرحي است كه آسيب و تهديدي براي چشم انداز و هواي شهر ندارد اما افرادي با تحريف مطالب و بي‌تقوايي به دنبال جوسازي بوده و با بزرگنمايي و زير سؤال بردن عملكرد خدمتگزاران شهر هستند و نان و منافع خود را درغوغاسالاري جستجو مي‌كنند.
رئيس شوراي اسلامي شهر همدان در ادامه با اشاره به تحريم‌هاي غرب عليه ايران اسلامي اظهار كرد: در چنين فضايي كه به دليل تحريم‌ها و مشكلات اقتصادي ايجاد شده در جامعه، سرمايه‌گذاران خارجي تمايلي به سرمايه‌گذاري در كشور ما ندارند، متأسفانه افرادي به دليل منافع شخصي به جاي اينكه با وحدت و تعامل به توسعه شهري كمك كنند به دنبال جوسازي هستند.
رضا ميرزايي افزود: در سالي كه با تدبير مقام معظم رهبري به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي مزين شده همه بايد با همدلي و همكاري در راستاي تحقق منويات رهبري و توسعه جامعه خود گام برداريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن