تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819891484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه فولاد خوزستان، شایعات در مورد بازیکنانش را بی اساس خواند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باشگاه فولاد خوزستان، شایعات در مورد بازیکنانش را بی اساس خواند اهواز - ایرنا - باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با صدور بیانیه ای، شایعات در مورد برخی از بازیکنان تیم فوتبالش را بی اساس و بی معنا خواند و در آن قید شده است که بدخواهان از طرح چنین موضوعی، قصد لوث کردن قهرمانی تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران را دارند.


باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در بیانیه خود که امروز ( یکشنبه) در سایت خود قرار داد، به هجوم تبلیغاتی وسیعی که در سطح رسانه ها برای لوث کردن قهرمانی تیم فوتبال بزرگسالان فولاد خوزستان پدید آمده، واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه در بیانیه خود آورده است، در حالی فصل 1393 - 1392 را با قهرمانی تیم بزرگسالان در لیگ برتر فوتبال و صعود مقتدرانه در جام باشگاه های آسیا به پایان می بریم که صعود فولاد نوین خوزستان به لیگ دسته یک، قهرمانی در لیگ برتر جوانان، نوجوانان، نونهالان و زیر 13 سال در این سال محقق شده است تا جاییکه این روزها برخی رسانه ها با پرداختن به مسایل کذب درصدد انحراف اذهان عمومی و کمرنگ کردن این همه موفقیت ها برآمده اند.
در بیانیه باشگاه فولاد خوزستان همچنین آمده همانگونه که اهالی محترم فوتبال در جریان قرار گرفته اند، هجوم تبلیغاتی وسیعی در سطح رسانه ها برای لوث کردن قهرمانی تیم فولاد خوزستان آغاز شده و با این خبر سراسر کذب به اذهان عمومی القاء می کنند که برخی از بازیکنان تیم فولاد خوزستان با ارایه کارت های معافیت از خدمت جعلی در مسابقات شرکت کرده و قهرمانی بدست آمده همراه با تقلب بازیکنان بوده است.
ضمن اظهار تاسف از این اقدام غیراصولی که با اصول ورزش جوانمردانه و منش پهلوانی کاملا در تضاد است، به آگاهی همه
علاقه مندان ورزش خصوصا هواداران صمیمی و پرشور فولاد خوزستان می رساند:
این شایعات کاملا مردود و بی پایه و اساس است و بازیکنان فولاد خوزستان با استفاده از مدارک کاملا معتبر و قانونی که از فیلترهای دقیق حوزه وظیفه عمومی، اداره گذرنامه، هیات فوتبال، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و سایر نهادهای ذیربط گذشته و کوچکترین خدشه ای برآنها وارد نبوده است، در مسابقات داخلی، ملی و آسیایی حضور یافته اند.
در انتهای این بیانیه آمده است، باشگاه فولاد خوزستان به دنبال مشخص شدن منبع این شایعات برای پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی اقدام خواهد کرد.
639/642
ورزشی. ** 1589 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن