تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820317199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیداراعضای شورای شهربندرعباس با مدیرکل آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همزمان با آغاز ویژه برنامه های هفته معلم انجام شد : دیداراعضای شورای شهربندرعباس با مدیرکل آموزش و پرورش خبرگزاری پانا: رییس شورای شهر بندرعباس گفت: موفقیت شورا در گرو توسعه مشارکت مردمی و فرهنگ سازی است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ساعت 13:43



به گزارش خبرگزاری پانا، همزمان با آغاز ویژه برنامه های هفته معلم، اعضای شورای شهربندرعباس با مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان دیدارکردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان؛ در این دیدار رییس شورای شهر بندرعباس ضمن تبریک هفته معلم،ازمعلمان به عنوان پرچمداران رشد و توسعه نام برد واظهارداشت: سرشت یک جامعه که شاکله آن نیروی انسانی است به دست معلمان بنیان گذاشته می شود که این امر می تواند موفقیت و یاعدم موفقیت یک جامعه را دربرداشته باشد.

راحله ملایی افزود:نقش معلم و خدمات این قشرشریف برکسی پوشیده نیست وهمه ی ما که اکنون درجایگاهی قرارداریم مدیون تلاش معلمانی هستیم که با رنج فراوان زمینه رشد و تحصیل و پیشرفت را فراهم کردند.

وی ازشورای شهر به عنوان نهادی برخواسته از رای مردم یاد کرد که برای موفقیت خود نیازمند مشارکت مردم و فرهنگ سازی خصوصا درمقوله مدیریت شهری است.

به گفته ملایی : مدیریت شهری امری بسیارگسترده است و هیچ نهادی مانند آموزش و پرورش نمی تواند به تحقق اهداف شورا دراین بخش کمک کند.

وی معلمان را دارای جایگاهی مهم دراین عرصه توصیف کرد که می توانند با انتقال اهداف مدیریت شهری به دانش آموزان و نهادینه کردن فرهنگ صحیح درنسل جوان و نوجوان وهمچنین انتقال آن به خانواده ها نقش بسیارموثری در پیشبرد اهداف شورا داشته باشند.

 رییس شورای شهربندرعباس با بیان اینکه برای برخورداری از جامعه ای پویا باید آموزش و پرورش آن  کمترین دغدغه را درتربیت نیروی انسانی داشته باشد برحمایت همه جانبه شورا از آموزش و پرورش تاکید کرد.

ملایی همچنین با بیان این که اولیا نقش موثری در کمک به برنامه های شورای شهردارند، افزود: بخش مشارکت های مردمی ونهادخانواده از مهمترین حوزه های آموزش و پرورش هستند که باید نهایت تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت خانواده ها انجام دهیم.

وی تاکید کرد:با توجه به جمعیت گسترده دانش آموزی ، قابلیت چنین جمعیتی درجهت رشد و توسعه  اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی شهر بر هیچ کس پوشیده نیست لذا تحقق این هدف منوط به نهادینه شدن ایجاد شرایط و امكاناتی است كه بستر رشد خلاقیت ها و ارتقای دانش وتوانایی دانش آموزان را فراهم نماید که قطعا این مهم می تواند برای اداره بهترجامعه یک مزیت کلیدی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیزبا بیان اینکه نهاد شورا و شهرداری را همواره بسترسازتحقق اهداف تعلیم و تربیت می داند ،اظهارداشت: توسعه مشارکت‌های بخش غیردولتی از برنامه‌های آموزش و پرورش استان محسوب می‌شود و شناسایی و تلاش برای جلب مشارکت‌های مردمی ازاهم سیاست های آموزش و پرورش است.

احمد آخوندی افزود: دراین میان باید در یک همگرایی شرایط تحقق اهداف و برنامه های نظام تعلیم  و تربیت را فراهم کنیم و موانع توسعه را از پیش روی برداریم .

وی با اشاره به روند رو به رشد جمعیت دانش آموزی در بندرعباس و کمبود فضاهای فیزیکی مدارس از شورای شهر خواست بمنظور فراهم نمودن شرایط مناسب تحصیل و کاهش تراکم دانش آموزی درکلاسهای درس ، با استفاده ازظرفیت های خود آموزش و پرورش را در این بخش یاری نمایند.

 در این دیدارهمچنین نایب رییس و سایراعضای شورای شهرنیز ضمن تبریک هفته معلم به بیان دیدگاه های خود پرداختند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن