تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820289606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسامی نفرات اعزامی تیم ملی فوتسال زنان به روسیه اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اسامی نفرات اعزامی تیم ملی فوتسال زنان به روسیه اعلام شد تهران – ایرنا – اسامی 14 بازیکن اعزامی تیم ملی فوتسال زنان به مسابقات چهارجانبه روسیه اعلام شد.


«شهناز یاری » سرمربی تیم ملی فوتسال زنان روز یکشنبه با اعلام اسامی تیم ملی به خبرنگار ایرنا گفت : نفرات حذف شده از فهرست تیم ملی ،خط نخورده اند بلکه با توجه به محدودیت در اعزام بازیکنان به طور موقت اسامی آنان حذف شده است و پس از بازگشت از روسیه به اردو دعوت خواهند شد.
به گفته وی فرزانه توسلی ، بهناز خیاط ، طاهره مهدی پور، فاطمه شریف، نیلوفر اردلان ،فرشته کریمی ،سپیده زرین راد، سارا شیربیگی ،نسترن مقیمی، فاطمه اعتدادی ،نسیمه غلامی، سهیلا ملمولی، زهره میثمی و نغمه مرادی 14 بازیکن اعزامی به روسیه هستند.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان افزود: بهناز خیاط یکی از دروازه بانان تیم ملی و تیم پرسپولیس، در جریان رقابت های لیگ برتر در بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان از ناحیه ران دچار کشیدگی شده است ، اما با توجه به اینکه هدف ما از حضور در این رقابت ها کسب تجربه است وی نیز همراه تیم به مسکو می رود زیرا تماشای این مسابقات برای وی مفید و موثر خواهد بود.
یاری در مورد آمادگی تیم برای حضور در مسابقات چهار جانبه روسیه گفت: سه مرحله اردو برای آمادگی تیم برگزار شد و با شناختی که از تیم به دست آوردم ما راه زیادی تا رسیدن به بالاترین سطح آمادگی داریم.رسیدن تیم به شرایط ایده آل و مطلوب نیازمند زمان و برگزاری اردوهای بیشتر است .
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: بازیکنان از نظر تکنیک های فردی در شرایط خوبی هستند اما به اعتقاد من مهم ترین اشکال تیم کمی انگیزه و جسارت در بازیکنان است و باید روحیه جنگندگی در آنان تقویت شود و به خودباوری برسند.
یاری ادامه داد: سعی کردیم در زمان برپایی سه مرحله اردو تا حد امکان نقاط ضعف بازیکنان را شناسایی و برطرف کنیم و انجام بازی دوستانه روز گذشته مقابل تیم «تسمه پل » که صدرنشین رقابت های لیگ دسته یک است کمک زیادی به روند آماده سازی تیم کرد.
یاری خاطرنشان کرد: بازی را با نتیجه هشت بر دو از این تیم بردیم اما نتیجه مهم نبود زیرا ایرادهای دیگری در بازیکنان و تیم شناسایی شد که امیدوارم در تمرین عصر امروز این ایرادات تا سطح قابل قبولی کاهش یابد.
وی گفت : برای اینکه فشار زیادی به بازیکنان ملی پوش وارد نشود ، برنامه تمرینی صبح امروز را لغو کردیم اما عصر امروز تمرینات سبکی خواهیم داشت و روی اشکالات تیم در بازی مقابل تسمه پل کار می کنیم .
به گفته یاری تمرین عصر امروز تیم ملی فوتسال زنان باحضور «علی کفاشیان » رییس فدراسیون فوتبال و برخی مسئولان این فدراسیون برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتسال زنان کشور فردا - دوشنبه - ساعت 5 بامداد تهران را به مقصد مسکو ترک می کند و پیش از آغاز این مسابقات یک جلسه تمرین در این شهر خواهد داشت .
مسابقات فوتسال چهارجانبه روسیه با حضور کشورهای ایران ، اسپانیا ، روسیه و مجارستان از 16 تا 19 اردیبهشت ماه در مسکو برگزار می شود.
ورزشی (4)**1828**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن