تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821068187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت 208 ميليارد توماني خيرين در ساخت مدرسه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۴۷ق.ظ)
مديرکل نوسازي مدارس استان اردبيل خبرداد: مشارکت 208 ميليارد توماني خيرين در ساخت مدرسه مديرکل نوسازي و تجهيز مدارس استان اردبيل از مشارکت و تعهد 208 ميليارد توماني خيرين مدرسه ساز اين استان طي 15 دوره برگزاري جشنواره خيرين مدرسه ساز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ياور وحدتي پور با بيان اين مطلب گفت: در قالب اين مشارکت 352 مدرسه در قالب هزار و 435 کلاس درس در اين استان احداث و يا در دست اجرا است.
به گفته وي از اين تعداد تاکنون 332 پروژه با هزار و 282 کلاس درس، دو باب مدرسه شبانه روزي، شش باب نمازخانه، دو باب کتابخانه و دو کارگاه و آزمايشگاه توسط خيري مدرسه ساز استان اردبيل احداث و تحويل آموزش و پرورش شده است.
مديرکل نوسازي و تجهيز مدارس استان با بيان اينکه در حال حاضر نيز 30 پروژه با 153 کلاس خير ساز در دست اجراست، تاکيد کرد: امسال نيز شانزدهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز استان اردبيل با 12 جشنواره فرعي در شهرستان ها و جشنواره اصلي در اردبيل برگزار مي شود.
وي با اشاره به برگزاري جشنواره خيرين مدرسه اردبيل طي 18 ارديبهشت ماه جاري در مجتمع کوثر اردبيل تصريح کرد: علاوه بر اين جشنواره هاي کلي، تاکنون سه جشنواره خيرين مدرسه ساز بانوان نيز در اردبيل اجرا شده که تعهداتي را در پي داشته است.
وحدتي پور سال 92 را در زمينه مشارکت خيرين مدرسه ساز بسيار ممتاز ارزيابي کرد و ادامه داد: سال گذشته در هر 25 روز يک پروژه مدرسه خيرساز در اين استان آغاز شد که مي توان گفت در هر 25 روز يک خير مدرسه ساز به جمع خيرين استان اضافه شد.
وي با بيان اينکه سال گذشته 11 پروژه آموزشي خيرساز در اين استان با زيربناي دو هزار 100 مترمربع در قالب 37 کلاس درس اجرا و تحويل آموزش و پرورش شده است، متذکر شد: 22 پروژه جديد نيز در اين مدت کلنگ زني شد که هم اکنون در حال اجراست.
وحدتي پور خيرين مدرسه ساز را داراي باورهاي آسماني و اعتقاد ديني بي نظير دانست و تاکيد کرد که تفکر خيري بالاتر از رقم و ميزان مادي است، چراکه اين افراد از ماديات خود مي گذرند و اعتقاد دارند ورود به توسعه علم و دانش بزرگترين نعمت الهي و معامله با خداوند است.
وي با اشاره به آسيب ها و ناهينجاري هاي اجتماعي ناشي از جهل و ناآگاهي و هزينه هاي سنگين جامعه براي کاهش اين ناهنجاري ها افزود: علم آموزي سرلوحه جلوگيري از اين ناهنجاري ها است و در اين راستا خيرين با فهم باطني و عميق از آثار سوء دورماندن از علم و دانس به مدرسه سازي ورود پيدا مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن