تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815157457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاوروف:کی‌یف عملیات نظامی را متوقف کند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: لاوروف:کی‌یف عملیات نظامی را متوقف کند
وزرای امور خارجه روسیه و آلمان در مورد مشارکت برای آغاز گفت‌وگوهای ملی در اوکراین زیر نظر سازمان امنیت و همکاری اروپا توافق کرده و لاوروف در مورد تبدیل درگیری‌ها به یک برادرکشی خونین در اوکراین هشدار داد.
فارس: وزرای امور خارجه روسیه و آلمان در مورد مشارکت برای آغاز گفت‌وگوهای ملی در اوکراین زیر نظر سازمان امنیت و همکاری اروپا توافق کرده و لاوروف در مورد تبدیل درگیری‌ها به یک برادرکشی خونین در اوکراین هشدار داد.

به گزارش «نووستی»، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که "سرگئی لاوروف" و "فرانک والتر اشتاین مایر" وزیر امور خارجه آلمان در جریان مذاکراتی تلفنی در خصوص مشارکت مسکو و برلین برای کمک به آغاز مذاکرات برابر و عادلانه بین مقامات کی‌یف و نمایندگان مناطق جنوب و شرق اوکراین زیر نظر سازمان امنیت و همکاری اروپا اعلام آمادگی کرده و چنین اقدامی را برای حل و فصل بحران در این کشور مهم دانستند.

بر اساس این اطلاعات، سرگئی لاوروف در این مذاکرات  تاکید کرد که هنوز امکان آغاز چنین گفت‌وگوهای ملی در اوکراین از بین نرفته است، البته به این شرط که مقامات کی‌یف دستور عملیات نظامی علیه مردم در مناطق شرق و جنوب را لغو کرده و از اقدامات گروه‌های تندروی ملی گرا حمایت نکنند.

لاوروف همچنین خواستار تلاش مقامات اروپایی برای تاثیرگذاری بر مقامات کی‌یف شد تا بعد از آزادی و خروج ناظرین نظامی سازمان امنیت و همکاری اروپا از شهر اسلاویانسک، آنها دستور حمله ارتش اوکراین به این شهر را صادر نکنند.

وزیر خارجه روسیه یادآور شد که اگر عملیات نظامی ارتش اوکراین در مناطق جنوب و شرق اوکراین متوقف نشود، ادامه این اقدام منجر به یک برادرکشی خونین در این کشور می‌شود که مسئولیت چنین فاجعه‌ای مستقیما بر عهده مقامات کی‌یف خواهد بود.




تاریخ انتشار: 14 ارديبهشت 1393 - 09:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن