تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820451661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيات‌مديره استقلال تغييرات عمده خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هيات‌مديره استقلال تغييرات عمده خواهد داشت
معاون وزير ورزش و جوانان گفت: رايزني‌ها را براي اعضاي هيات مديره استقلال آغاز کرديم و به نظر من تغييرات گسترده و عمده خواهد بود.

اميررضا خادم صبح امروز در گفت‌وگو با راديوورزش با اشاره به آخرين وضعيت تغييرات در باشگاه استقلال اظهار داشت: همانطور که قول داده بوديم در ابتدا کار پرسپوليس را انجام داديم و خوشبختانه آنها مشغول فعاليت شدند.

از سوي ديگر کار استقلال و بررسي‌هايش را آغاز کرده‌ايم که در همين راستا ديشب تا ساعت 23 و 30 دقيقه درخصوص باشگاه استقلال برنامه‌هايي داشتم و پيگير بودم امروز هم همين هدف را دنبال خواهم کرد چون به مردم قول دادم و بايد به قولم وفادار باشم.

معاون وزير ورزش و جوانان و نماينده تام‌الاختيار وزارتخانه در امر خصوصي‌سازي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس درخصوص حامي استقلال نيز گفت: با شرکت‌هاي خوبي به جمع‌بندي رسيديم ولي فکر مي‌کنم اسپانسر استقلال از لحاظ مالي شرايط مناسب‌تري نسبت به پرسپوليس داشته باشد البته درخصوص مديرعامل نفرات مدنظرمان را بررسي مي‌کنيم تا هيات مديره در مورد آنها تصميم بگيرد زيرا يک گروه بايد مديرعامل استقلال را انتخاب کنند. در پرسپوليس هم اين اتفاق افتاد و ما حالا تصميم داريم در استقلال هيات‌مديره‌اي را در نظر بگيريم که متفاوت نسبت به گذشته عمل کند و سياست‌هاي باشگاه را زير نظر داشته باشد فکر مي‌کنم تا پايان هفته قطعا اين تغييرات انجام شود.

خادم در پاسخ به اين سوال که آيا تغييرات گسترده و عمده خواهد بود گفت: تصور مي‌کنم همينطور باشد و تغييرات در هيات مديره باشگاه استقلال عمده و گسترده است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/02/14 09:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن