تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818135776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلامت و صداقت شعار محوری نماینده دولت در شهرستان پلدختر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار پلدختر: سلامت و صداقت شعار محوری نماینده دولت در شهرستان پلدختر است خرم آباد- ایرنا- فرماندار پلدختر گفت: شعار محوری نماینده دولت در این شهرستان سلامت ، صداقت در رفتار و گفتار و کارآمدی و تسریع در انجام امور و دلسوزی به عنوان چاشنی کار است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈقدرت اله ترابی نژادˈ شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر اظهار امیدواری کرد: با عمل به این شعار محوری بارقه امیدی در مردم ایجاد شود به گونه ای که مردم احساس کنند مسوولان از آنها جدا نیستند و همراه آنان هستند.
وی گفت: شهرستان پلدختر یک سری محرومیت ها و پتانسیل ها دارد که باید کمربندها را محکم بست تا این قابلیت ها از بالقوه به بالفعل تبدیل شود .
وی افزود: شهرستان پلدختر از 54 هزار هکتار زمین زراعی 38 هزار هکتار آن دیم و مابقی آن دیم است که با 29 درصد از متوسط استان بالاتر ولی از متوسط کشور که 49 درصد است کمتر می باشد.
ˈترابی نژادˈ تصریح کرد: وجود رودخانه ها در این شهرستان یکی از پتانسیل های پلدختر است که اگر این آبها به زمین های زراعی هدایت شوند موجب و شکوفایی بخش کشاورزی می شود.
فرماندار پلدختر گفت: کارخانه سیمان این شهرستان دارای مشکلاتی است که در حال پیگیری هستیم و در جلسه ای با نماینده مردم در مجلس و بانک ملی به دنبال گشایش اعتبار این کارخانه هستیم.
وی از قول حل مشکل جاده دسترسی کارخانه سیمان پلدختر توسط استاندار لرستان تقدیر کرد.
ˈترابی نژادˈ افزود: از پالایشگاه نفت پلدختر بازدید میدانی صورت گرفت و با رایزنی که استاندار لرستان با قرارگاه خاتم انجام داده در این زمینه قول و قرارهایی داده شده است.
وی به پروژه های نیمه تمام شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: پروژه های نیمه تمام آبرسانی دشت های جایدر ، واشیان و چم مهر و رنگین بان را پیگیری خواهم کرد .
فرماندار پلدختر نداشتن سیلو و کشتارگاه طیور را از مشکلات این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به معادن سنگ و گچ که در این شهرستان وجود دارد به دنبال احداث کارخانجاتی در این زمینه هستیم که قطعا می تواند در شهرستان تحول آفرین باشد.
وی افزود: چهار خطه پلدختر به خرم آباد و پلدختر به پل زال را پیگیری خواهیم کرد و برای مسکن مهر و فرهنگیان نیز قول اعتبار گرفتیم.
فرماندار پلدختر از همکاری خوب و تلاش اصحاب رسانه این شهرستان تقدیر کرد و از آنان خواست با انعکاس درست مسایل و مشکلات منطقه دولت را یاری دهند.
7272/630
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن