تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي يک کشتارگاه صنعتي در شهرستان سلسله حق مردم اين شهرستان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۱:۱۲ب.ظ)
يوسفوندمطرح کرد: راه اندازي يک کشتارگاه صنعتي در شهرستان سلسله حق مردم اين شهرستان است سرپرست شهرداري سلسه گفت: ايجاد يک کشتارگاه صنعتي با توجه به نبود کشتارگاه در الشتر و ايجاد يک تالار پذيرايي حق مسلم مردم سلسه است.
به گزارش خبرگزاري موج از سلسله ،علي يوسفوند که داراي تحصيلات کارشناسي ارشد برنامه ريزي شهري مي باشد و سابقه عضويت در نظام مهندسي و پروژه هاي عمراني را در کارنامه خود به ثبت رسانيده است يک ماهي مي باشد که پس از استعفاي « مجتبي سلطان پناهي » شهردار وقت الشتر از سوي اعضاي شوراي شهر با اکثريت آرا به عنوان سرپرستي شهرداري الشتر منصوب گرديد و اين روزها نيز زمزمه هايي در مورد انتخاب وي به عنوان شهرداري الشتر نيز به گوش مي رسد.
يوسفوند خدمت صادقانه و بدون منت به مردم شريف سلسله را از اولويت هاي مهم کاري خود ذکر نمود و افزود : با توجه به پتانسيل و ظرفيت قابل توجه شهر الشتر به راستي مردم اين شهر لياقت شهري آباد ، عمران و زيبا را دارا مي باشند و لياقت اين شايستگي مردم در خدمت گزاري شوراي شهر و مسؤلين رقم خواهد خورد.
علي يوسفوند مهم ترين اقدامات يک ماهه خود به عنوان سرپرست شهرداري سلسله با توجه به قانون براي اطلاع رساني به مردم شريف سلسله را گزارش داد.
يوسفوند مهمترين اقدامات عملکرد يک ماهه خود را تکميل و راه اندازي مسجد بين راهي وسرويس بهداشتي در ورودي شهر وتکميل و راه اندازي نماد هفت سين در ايام نوروز در ورودي شهر الشتر ذکر کرد.
وي با اشاره به نبود سرويس بهداشتي در شهر الشتر،تکميل و راه اندازي سرويس بهداشتي در نقاط شهر و شروع به کار ساخت سرويس بهداشتي در ورودي شهر را از جمله اقدامات مهم شهرداري الشتر در اين ايام دانست.
رنگ آميزي ميادين، جداول، بلوارها، بلوارهاي داخل شهر و ورودي شهر به طول 10کيلومتر، تکميل روشنايي ميادين ، بلوارها،رنگ آميزي خيابان هاي سطح شهر پس از حدود چند سال ، رنگ آميزي و تعويض ميز وسطل زباله در ميادين نيز برگي زرين از خدمت گزاري اين جوان الشتري به شمار مي رود.
سرپرست شهرداري الشتر : با اشاره به بستر سازي محيط هاي غير بهداشتي و جلوگيري از آلوده شدن برخي فضاي شهر از قرارداد شروع به ساماندهي رود خانه پيرکه جهت ساماندهي اين رودخانه خبر داد.
اين کارشناس ارشد شهرسازي ، با اشاره به اينکه زمين پارک ملت در محدوده خيابان شهريار حدود 10سال به بالا مي باشد که کلنگ زني شده است و متاسفانه هيچ اقدامي در مورد ساماندهي اين پارک صورت نگرفته است . از قرارداد و شروع به کار تکميل پارک ملت و احداث شهربازي به وسيله بخش خصوصي خبر داد.
شروع به کارايستگاه CNG و نصب سايبان
ساماندهي واحداث بلوار ورودي ترمينال فيروزآباد
قرارداد بهسازي معابر سطح شهر شامل آسفالت ، جدول گرايي، گل کاري ميادين، طراحي پارک فرهنگيان و شروع به کار آن،قراردادرنگ آميزي و خط کشي معابر و خيابان اصلي شهر و اتمام برخي محدوده هاي اصلي قرارداد نصب بيلبورد در ورودي شهر،جمع آوري وسايل بازي غير استاندارد در پارک شهيد استويي الشتر،اصلاح طرح هندسي در خيابان ابوذر و چند نقطه شهر،تعمير و راه اندازي ماشين آلات عمراني،برداشت نخاله هاي ساختماني از اقدامات مثبت و قابل لمس براي شهروندان الشتري به شمار مي آيد.
علي يوسفوند سرپرست شهرداري الشتر با اشاره به مشکلات بسيار و کمبود ها در الشتر ، ايجاد يک کشتارگاه صنعتي با توجه به نبود کشتارگاه در الشتر و ايجاد يک تالار پذيرايي را حق مسلم مردم الشتر دانست و اين امور را از مهم ترين برنامه هاي ميان مدت خود ذکر کرد.
وي ايجاد جايگاه صنوف آلاينده ،ايجاد شهر بازي ، ايجاد پارکينگ عمومي را از برنامه هاي ميان مدت خود ذکر کرد.
وي در ادامه ايجاد کمربندي شهر ، طرح ساختمان اداري شهرداري الشتر طرح ساحتمان مرکز و ايستگاه آتش نشاني را از مهم ترين کارها و برنامه هاي بلند مدت خود وشهرداري دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن