تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820969822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا
سهمیه های کسب شده در سال جاری برای سال های 2015 و 2016 منظور می شود و بعد از ارزیابی مجدد در سال 2016 این سهمیه ها برای سال های 2017 و 2018 تغییر نخواهد کرد. به گزارش نامه نیوز به نقل از آی اسپورت، مهدی تاج رئبس سازمان لیگ تغییر نحوه سهمیه بندی لیگ قهرمانان آسیا را به شرخ زیر اعلام کرد :


* پس از ارسال مدارک توسط باشگاه ها و فدراسیون ها و دیدار ناظران و بازرسان ای اف سی از کشورها، نهایتا فدراسیون ها رتبه بندی شده و در هر منطقه (غرب و شرق آسیا) بر اساس مقام کسب شده سهمیه مستقیم و غیرمستقیم دریافت می کنند.



*فدراسیون های رتبه های اول و دوم رده بندی، 3سهمیه مستقیم + یک سهمیه غیر مستقیم، فدراسیون های سوم و چهارم رده بندی، دو سهمیه مستقیم + دو سهمیه غیرمستقیم، فدراسیون رتبه پنجم، یک سهمیه مستقیم + دو سهمیه غیرمستقیم، فدراسیون رتبه ششم: یک سهمیه مستقیم + یک سهمیه غیرمستقیم و فدراسیون های رتبه هفتم لغایت دوازدهم، یک سهمیه غیر مستقیم دریافت می کنند.


(به نظر می رسد با توجه به اینکه کشورهای عربستان ، قطر ، کره و ژاپن از نظر سخت افزاری شرایط بهتری از ایران دارند ، سهمیه ایران به دو سهمیه مستفیم کاهش یابد . )



* سازمان لیگ فوتبال در نامه ای به باشگاه های حاضر در لیگ برتر اعلام کرده است، نهایتا تا روز 24 خرداد ماه باید مدارک مرتبط در ارتباط کسب سهمیه و سیستم صدور مجوز حرفه ای را به این سازمان و برای انعکاس به AFC تحویل دهند.



*در نهایت سهمیه های کسب شده در سال جاری برای سال های 2015 و 2016 منظور می شود و بعد از ارزیابی مجدد در سال 2016 این سهمیه ها برای سال های 2017 و 2018 تغییر نخواهد کرد.










1393/2/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن