تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815148250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کروش، رحمتی و معادلات پیچیده دروازه تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کروش، رحمتی و معادلات پیچیده دروازه تیم ملی ورزش > فوتبال ملی - حضور یا عدم حضور مهدی رحمتی در جام جهانی هنوز قطعی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از روزی که کارلوس کروش روی نام مهدی رحمتی قلم قرمز کشید، شایعات زیادی در مورد حضور یا عدم حضور این دروازه‌بان در جام جهانی شنیده می‌شود. در اولین روزها کمتر کسی فکر می‌کرد که ایران در غیاب رحمتی و با آن شرایط سخت، بتواند به جام جهانی برسد و به همین دلیل گمانه زنی می‌شد که رحمتی برای سه مسابقه آخر تیم ملی دعوت خواهد شد. اما کروش روی حرفش ایستاد و رحمتی را دعوت نکرد. بعد از صعود به جام جهانی هم حرف کروش عوض نشد و او در همین روزها هم تاکید کرده که رحمتی را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد. اما با این وجود شایعاتی مبنی بر دعوت رحمتی به تیم ملی شنیده می‌شود.
فدراسیون فوتبال اخیرا برای بازیکنانی که شانس حضور در اردوی اتریش را دارند، ویزای شینگن گرفته که نام رحمتی در این لیست دیده نمی‌شود. اما نام بازیکنانی مثل علی کریمی که به اردوی آخر تیم ملی دعوت نشده بودند در این لیست وجود دارد. با این حال مهدی رحمتی همچنان امیدوار است که جایی در لیست تیم ملی برای جام جهانی داشته باشد. نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم گفته بود که امیدوار است مشکلات حل شوند. همه این‌ها در حالی است که کارلوس کروش در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی نود گفت که از لیگ ایران بازیکن جدیدی به تیم ملی دعوت نمی‌شود. او حتی در مصاحبه با فارس هم گفت: «این تصمیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی کنار رفته‌اند، ولی دیگر نمی‌شود کاری کرد.»
این صحبت‌های کروش نشان می‌دهد که او قصد دعوت کردن رحمتی را ندارد و تصمیم گرفته که با دروازه‌بان‌های دیگر، تیم ملی را به میدان بفرستد. اما شاید صحبت های اخیر مهدی رحمتی بتواند این معادله پیچیده را به نفع او تمام کند. رحمتی که حدودا یک سال قبل با حضور در برنامه نود گفته بود حاضر نیست از کروش عذرخواهی کند و تنها از مردم عذرخواهی می‌کند، اخیرا اعلام کرده که تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی اشتباه بوده و باید به کروش هم می‌گفته که چنین قصدی دارد. این شاید آخرین تلاش دروازه بان استقلال برای بازگشت به تیم ملی باشد. گرچه کروش از یک سال قبل تا به حال روی حرفش ایستاده و گفته که حاضر نیست رحمتی را دعوت کند، اما او در مدت حضورش در ایران نشان داده که ممکن است در لحظات آخر تصمیماتی بگیرد و تمام معادلات را به هم بریزد.
43 43



شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 17:56:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن