تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813067185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشییع پیکر شش شهید گمنام در شهرستان های هشترود و چاراویماق


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی
تشییع پیکر شش شهید گمنام در شهرستان های هشترود و چاراویماق
تبریز – خبرگزاری مهر: پیکر مطهر شش شهید گمنام دفاع مقدس بر دوش مردم شهید پرور چاراویماق و هشترود تشییع و به خاک سپرده شد.



به گزارش خبرنگار مهر، پیکر های مطهر سه شهید گمنام که در عملیات دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل شده بودند، بعد از خواندن نماز میت بر دوش مردم ولایی، مسئولان محلی به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان در شهرستان چاراویماق تشییع شد. پیکرهای این شهدا که متعلق به جوانانی با سنین 19 و 22 سال بودند، در تفحص های اخیر در منطقه عملیاتی مجنون و فکه شناسایی شده و در عملیات خیبر به شهادت رسیده اند که در کوه صدا و سیمای شهر قره آغاج به خاک سپردند. پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دیگر نیز توسط مردم عزادار شهرستان هشترود با حضور در میدان سپاه به امامت حجت الاسلام سیدسعید رشادی، امام جمعه هشترود بر پیکر شهدا نماز میت اقامه کردند. امام جمعه هشترود در آیین تشییع این شهدا اظهار داشت: ملتی که راه شهدا را ادامه دهد در مقابل دشمنان شکست نخواهد خورد. حجت الاسلام سیدسعید رشادی افزود: این شهدا جانشان را در راه قرآن، اسلام، انقلاب، سربلندی ایران و امامت فدا کردند و اکنون نیز وظیفه ما ادامه راه شهدا و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی است. وی با بیان اینکه ملتی که در فرهنگ آن ها شهادت باشد، ملتی استوار، پیروز و استوار خواهد بود، یادآوری کرد: با شهدا عهد و پیمان می بندیم که رابطه خود را با ولایت نخواهیم گسست و تا آخر خواهیم ایستاد. حجت السلام رشادی همچنین ادامه داد: اکنون دشمنان با مشاهده حضور گسترده مردم ولایی و شهیدپرور باید بفهمند که مردم ایران اسلامی همچون سال های انقلاب و جنگ آماده دفاع از انقلاب هستند. این سه شهید نیز در یادمان  در یادمان شهدای گمنام شهرستان هشترود به خاک سپرده شدند.


۱۳۹۳/۲/۱۳ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن