تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820420129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام حزب موتلفه: باید دولت را همراهی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قائم مقام حزب موتلفه: باید دولت را همراهی کرد زاهدان-ایرنا- قائم مقام و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در عرصه کنونی باید دولت را همراهی کرد ولی هرجا که نیاز باشد انتقادات منصفانه و مشوقانه خود را مطرح کنیم.


به گزارش ایرنا، اسدالله بادمچیان روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان افزود: سیاست ما در این دولت حمایت حکیمانه، رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و همکاری صمیمانه است و دولت هرکجا از ما کمک و همکاری بخواهد همکاری خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: حزب موتلفه اسلامی با گزینش، نظر و در حضور امام خمینی (ره) پایه گذاری شد و تنها حزبی است که چنین ویژگی های را دارد.

وی اظهار داشت: این حزب از زمان تشکیل تاکنون بویژه سال های طولانی مبارزه در خدمت جامعه روحانیت و جامعه مدرسین انجام وظیفه کرده و در جریان های مختلف از جمله قیام 15 خرداد، مبارزه با کاپیتولاسیون آمریکایی شاه و دیگر جریانات همه نوع انجام وظیفه را بر حسب اقتضای هر زمان انجام داده است.

قائم مقام و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: این حزب تاکنون تمام وظایف و کارهای خود را بر حسب فقاهت و اذن ولایت و مرجعیت شیعه انجام داده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حزب قوی ترین تشکیلات اسلامی در ایران است افزود: هم اینک این حزب در 240 شهر هسته و شعبه تشکیلاتی و در 31 استان دفتر دارد.

قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: موتلفه اسلامی مجموعه ای اسلامی، مردمی و حزبی است که در طول 50 سال فعالیت تاکنون هیچ گونه نقطه انحرافی در مسائل مختلف نداشته و اکنون هم به عنوان مجموعه در خدمت مردم است.

بادامچیان اظهار داشت: هر دولتی از حزب موتلفه درخواست همکاری کند این حزب همراهی می کند و هر جا که نیاز بود انتقادات منصفانه و مشوقانه خود را نیز مطرح می کند.

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی دارای قدرت بسیار بزرگی است به طوریکه در مذاکرات با گروه 1+5 در یک طرف ایران اسلامی و در سوی دیگر نمایندگان کشورهای عضو این گروه قرار دارند که این مساله خود نشان دهنده قدرت نظام است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: دشمن می داند که دیگر با تحریم و جنگ راه به جایی نخواهد برد پس تلاش دارد تا از راه های دیگر به اهداف خود برسد که در این راستا باید هوشمندانه تر از گذشته عمل کنیم.

7312/653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن