تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815199503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرلشگر صفوی:تا پایان عمر یک پاسدار معلم باقی می‌مانم/21 سال است در دانشگاه تدریس می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سرلشگر صفوی:تا پایان عمر یک پاسدار معلم باقی می‌مانم/21 سال است در دانشگاه تدریس می‌کنم

سرلشگر صفوی:تا پایان عمر یک پاسدار معلم باقی می‌مانم/21 سال است در دانشگاه تدریس می‌کنم
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاست، گفت: تا پایان عمر یک پاسدار معلم با هدف آموزش آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باقی می‌مانم.
به گزارش نامه نیوز، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه مراسم بزرگداشت مقام معلم که در سالن بصیرت دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: معلمی هنر تربیت و تعلیم انسانه‌ای خردمند و خدمتگزار است. در سال 54 وقتی فارغ الحتصیل شدم آرزو داشتم یک معلم شوم ولی با پیروزی انقلاب اسلامی راه پاسداری را برگزیدم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: بنده 21 سال است در دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، شهید بهشتی و هم چنین دانشگاه جامع امام حسین(ع) در رشته تخصصی جغرافیای سیاسی تدریس می کنم.

صفوی تصریح کرد: در سال 92 بنا به درخواست وزارت علوم در طول 6 ماه به همراه یک تیم علمی سند راهبردی آموزش عالی دانشگاه های نیروهای مسلح را تدوین کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده عضو کمیته علوم دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح وزارت علوم و هم چنین عضو کمیته علوم و معارف دفاع مقدس وزارت علوم و تحقیقات هستم، همچنین موسسه آینده پژوهی جهان اسلام را که یک موسسه خصوصی است، تاسیس کردم.

صفوی افزود: این موسسه در مورد وضعیت 57 کشور اسلامی تحقیقات می کند، تا کنون 10 کتاب تولید کرده ایم که در نمایشگاه کتاب عرضه شده است و 7 جلد دیگر نیز تا پایان بهار به بازار می آیند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: بنده در سال جاری استاد راهنمای 4 رساله دکترا و 6 رساله کارشناسی ارشد هستم و تا به حال 21 جلد کتاب منتشر کرده ام و اخیرا با همکاری حجت الاسلام و المسلیمین عابدی کتابی تحت عنوان «عاقبت به خیری» منتشر کرده‌ایم.

به گزارش فارس، صفوی در پایان گفت: تا پایان عمر یک پاسدار معلم برای نشر ارزشهای انقلاب اسلامی باقی می مانم.





1393/2/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن