تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقف سن براي بيمه اجتماعي روستاييان و كشاورزان برداشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان كلانتري:
سقف سن براي بيمه اجتماعي روستاييان و كشاورزان برداشته شد
اهواز ـ خبرگزاري مهر: مدير عامل صندوق بيمه اجتماعي كشاورزان، روستاييان و عشاير كشور از برداشتن سقف سن براي بيمه اجتماعي روستاييان، كشاورزان و عشاير خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، سيد حميد كلانتري پیش از ظهر امروز در گردهمايي كارگزاران بيمه تامين اجتماعي كشاورزان، روستاييان و عشاير استان خوزستان  گفت: قرار است طبق قول مدير كل اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان خوزستان در سال جاري 200 هزار نفر از روستاييان، عشاير و كشاورزان در اين استان بيمه شوند. آمار هدف ما در اين استان 150 هزار نفر بود كه البته با برداشتن سقف سن، اين آمار به حدود 270 هزار نفر افزايش پيدا كرده است. اگر قول اين مديركل استان اجرايي شود؛ كار در سطح عالي انجام شده و حتي اگر صد هزار نفر هم بيمه شوند كار بسيار خوب و مطلوبي صورت گرفته است. وي افزود: موضوع بيمه آنقدر اهميت دارد كه در اين زمينه بايد بسيار فعاليت شود و يكي از رويكردهاي ما براي سال جاري افزايش و گسترش بيمه تامين اجتماعي است زیرا بيمه، باعث رفاه و پيشگيري از فقر است و افراد وقتي خود را بيمه مي كنند در حقيقت در يك سرمايه گذاري شركت كرده اند كه ارزش افزوده اي كه از اين سرمايه گذاري حاصل مي شود به جيب خود افراد باز مي گردد. مدير عامل صندوق بيمه اجتماعي كشاورزان، روستاييان و عشاير كشور تصريح كرد: هر فردي كه در بيمه كردن خود كوتاهي كند مي توان به آنها گفت كه هر سال ديرتر خود را بيمه كنيد دوسوم از بيمه اي كه قرار است دولت پرداخت كند را از دست خواهد داد. در بيمه روستايي افراد تنها پنج درصد را پرداخت مي كنند و دولت نيز 10 درصد را پرداخت مي كند و در اين نوع بيمه، كارفرما خود فرد روستايي است و دولت به حق سهم بسيار خوبي را پرداخت مي كند. كلانتري بیان كرد: چند روز گذشته در نشست استانداران و فرمانداران با وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعی، بحث بيمه را مطرح كرديم و قرار بر اين شد تا ستاد هماهنگي توسعه بيمه روستاييان و كشاورزان زير نظر فرمانداران تشكيل شود. براي تحقق اصل توسعه بيمه روستاييان بايد فرهنگ سازي شود و مردم آگاه شوند كه پرچمداري بيمه روستاييان در سطح شهرستانها بر عهده اداره كار است و كارگزاران بيمه نيز خط مقدم اين فعاليت هستند. وي با تاكيد بر اينكه رئيس جمهور برای توسعه بيمه اجتماعي جدیت دارد، ادامه داد: كارگزاران بيمه هر چه بيشتر فعاليت كنند هم سود بيشتري نصيبشان خواهد شد و در امر خيري كه باعث افزايش كرامت انسان ها در آينده مي شود نيز شركت مي كنند. با بيمه شدن روستاييان مي توان اين اميد را داشت كه روستاييان به شهر مهاجرت نمي كنند و كشاورزان نيز به توليد خود دلگرم هستند. مدير عامل صندوق بيمه اجتماعي كشاورزان، روستاييان و عشاير كشور يادآور شد: كارگزاراني كه ضعيف عمل مي كنند زمينه تبليغ منفي و بد را در ميان مردم فراهم مي كند و كارگزاراني كه زير هزار نفر را بيمه كرده اند بايد در فعاليت خود تجديد نظر كنند و تحرك بيشتري داشته باشند كه در اين زمينه براي اينكه بتوانند ظرفيت جذب خود را بالا ببرند مي توانند به روستاها مراجعه كنند، تبليغ و فرهنگ سازي كنند و با روحانيون حاضر در روستاها و بخشدار و شوراها جلسات توجيهي بگذارند.  


۱۳۹۳/۲/۱۳ - ۱۳:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن