تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813194953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش ويژه دستگاه رمز ياب بانک صادرات ايران با 50 درصد تخفيف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۴۰ق.ظ)
فروش ويژه دستگاه رمز ياب بانک صادرات ايران با 50 درصد تخفيف بانک صادرات ايران در راستاي افزايش رضايتمندي مشتريان وبازديدکنندگان از بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران دستگاه هاي رمز ياب ( opt) را با 50 درصد تخفيف به متقاضيان عرضه مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، بر اساس مصوبه هيات مديره اين بانک، مشتريان و متقاضيان استفاده از سيستم اينترنت بانک صادرات مي توانند ضمن ثبت در سامانه ياد شده نسبت به تهيه دستگاه رمزياب (OPT) در نمايشگاه بين المللي کتاب تهران اقدام و از 50 درصد تخفيف ويژه برخوردار گردند.
بر اساس اين گزارش اين بانک در راستاي ارائه خدمات مطلوب وجلب رضايت مشتريان همگام با پيشرفت فناوري هاي جديد، ارائه خدمات نوين را بر پايه بسترهاي اينترنتي امن در دستور کار قرار داده است.
اين خدمات بدون محدوديت مکاني و زماني ارائه مي گردد و داراي قابليت هاي فراواني نظير انتقال وجه، رويت صورت حساب، تعيين مبلغ چک و... مي باشد که تاکنون بيش از 333 هزار مشتري در اين سامانه عضو شده و ماهانه به طور متوسط 9 ميليون تراکنش را انجام مي دهند.
شايان ذکر است بانک صادرات ايران در راستاي انجام سالت هاي فرهنگي اجتماعي خود براي هفتمين سال متوالي با عنوان يار مهربان زمينه انجام کليه فعاليت هاي بانکي را در بيست وهفتمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران فراهم کرده و در اين راستا نسبت به نصب و راه اندازي 3 هزار دستگاه پايانه فروشگاهي،44 دستگاه خودپرداز ثابت وسيار، استقرار شعبه موقت و 19باجه بانکي اقدام نموده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن