تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818181433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با هرکس ويسي بخواهد مذاکره مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: با هرکس ويسي بخواهد مذاکره مي‌کنيم
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: اگر عبدالله ويسي صلاح بداند شايد بازيکناني که قراردادشان به اتمام رسيده براي مذاکره به باشگاه دعوت شوند.

علي پورکياني در مورد وضعيت استقلال خوزستان و اينکه از چه زماني کار خود را براي نقل و انتقالات آغاز مي‌کند، گفت: قرار است در چند روز آينده عبدالله ويسي به باشگاه بيايد تا برنامه‌هاي خوبي براي سال آينده مشخص شود.

به نقل از فارس، وي در مورد جدايي 14 بازيکن از استقلال خوزستان اظهار داشت: ما اعلام کرديم بازيکناني که قرارداد يک ساله داشتند در ليست جديد تيم براي سال آينده حضور ندارند. همچنين با 4- 5 بازيکن نيز فسخ قرارداد کرديم که نام آنها در سايت باشگاه اعلام شده و جمعا تعداد اين نفرات 13 الي 14 نفر مي‌باشد.

پورکياني در مورد اينکه شاهرخ شمس با اين تيم قرارداد 3 ساله دارد اما نام او در ليست مازاد باشگاه استقلال خوزستان در رسانه‌ها منتشر شده است، خاطر نشان کرد: رباط صليبي پاي اين بازيکن دچار پارگي شده است. او با ما قرارداد 3 ساله دارد و منتظر هستيم تا بهبودي خود را بازيابد و بتواند در تيم حاضر شود.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به اين سؤال که اگر 14 بازيکن از اين تيم جدا شوند آيا مي‌توانند ليست خود را کامل کنند، خاطر نشان کرد: ما مي‌توانيم 6 بازيکن ليگ برتري جذب کنيم و در کنار آن اجازه جذب 3 بازيکن خارجي داريم. همچنين مي‌توانيم 3 بازيکن آزاد را به تيم اضافه کنيم. 9 بازيکن زير 23 سال، 18 بازيکن بزرگسال و 7 بازيکن رده سني اميد و جوانان مي‌توانند در ليست تيم حاضر شوند.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال که ايا با سهراب بختياري‌زاده، حسين کعبي و عادل کلاه‌کج که قرارداد يکساله داشتند تمديد نمي‌کنند، تأکيد کرد: البته ما اعلام کرديم با افرادي که قرارداد يک ساله دارند سال آينده تمديد نمي‌کنيم اما اگر باز هم عبدالله ويسي صلاح بداند برخي از اين نفرات را به باشگاه دعوت مي‌کنيم و با آنها براي سال بعد صحبت خواهيم کرد.

پورکياني در مورد وضعيت بازيکنان خارجي استقلال خوزستان يادآور شد: کولي‌بالي و ترائوره با ما قرارداد 3 ساله دارند و آنها سال اينده در تيم حاضر هستند اما کارواليو داراي قرارداد يک ساله بود و بايد در مورد او عبدالله ويسي تصميم بگيرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/13 10:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن