تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820872467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهرستان دالاهو معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار شهرستان دالاهو معرفی شد کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه در شورای اداری دالاهو ˈلطف اله شهبازیˈ را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.


به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی در این جلسه که عصر روز جمعه در فرمانداری کرندغرب برگزار شد، همچنین از زحمات ˈعلی هاشمی نیاˈ فرماندار سابق شهرستان دالاهو تقدیر کرد.
در این جلسه همچنین از زحمات ˈبهاءالدین جلیلیانˈ تقدیر و ˈبهروز محمدیˈ به عنوان بخشدار مرکزی جدید شهرستان دالاهو معرفی شد.
استاندار کرمانشاه در این جلسه گفت: بدون شک جابجایی ها و انتصابات مدیریتی در کشور به معنای خدمت در سنگر دیگر نظام است و انتخاب فرمانداران و بخشداران هم از این قاعده خارج نیست که انشاالله با استفاده از تجارب دیگر عزیزان خدمتگذار، شاهد توسعه و رونق بیشتری در سطح شهرستان های استان باشیم.
رضایی اظهار کرد: از ابتدای مدیریت خود در استانداری کرمانشاه با عزم مضاعفی در اجرای فرمایش های مقام معظم رهبری که در سفر به استان کرمانشاه بر کار جهشی تاکید داشتند، ورود پیدا کردم و خوشبختانه برنامه ریزی های خوبی به منظور توسعه استان در حال اجرا می باشد.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به اینکه در استان کرمانشاه ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه فراوانی وجود دارد و بر همین اساس راهبرد مدیریت ارشد استان سعی در افزایش ارتقا شاخص های توسعه ای و همچنین رونق بخشی به اقتصاد استان است.
وی گفت: خوشبختانه در استان کرمانشاه هیات های سرمایه گذار زیادی تمایل دارند که در بخش های مختلف صنعت، تولید، عمران و آبادنی، گردشگری و تجارت این استان سرمایه گذاری کنند که با این کار اقتصاد استان بیش از پیش متحول و پویا خواهد شد.
رضایی اضافه کرد: شهرستان های اسلام آبا غرب و دالاهو از جمله شهرستان های اثرگذار در استان هستند که مورد استقبال گسترده سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار گرفته اند که سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و صنعت این دو شهرستان زمینه ساز اشتغالزایی و رفع بیکاری جوانان این دیار خواهد شد.
وی همچنین سال نامگذاری شده از جانب رهبر معظم انقلاب که سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈمزین شده است را سال توسعه و شکوفایی کشور عنوان کرد و گفت: به یاری خدای متعال سال 93 برای ملت ایران اسلامی سال پررونق و امیدبخشی خواهد بود.
رضایی در ادامه با اشاره به راهبردها و سیاستگذاری های عمومی دولت تدبیر و امید در کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت هم با کنترل تورم سعی می کند که مردم کشورمان با آسودگی و آرامش خاطر امور معیشت زندگی خود را پیش ببرند.
وی همچنین اجرای مرحله دوم هدفمند کردن یارانه ها را ضرورت اقتصاد کشور برشمرد و گفت: یقینا با اجرای این مرحله بخش عظیمی از مشکلات مردم استان در حوزه های مختلف بهداشت و درمان مرتفع خواهد شد.
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی که قصد داریم تولیدات زراعی و باغی این استان را به هشت میلیون تن افزایش دهیم، مسیرها و چالش های بیکاری استان مرتفع و حل شود.
وی همچنین اجرای طرح سامانه گرمسیری را از دیگر پروژه های در دست پیگیری عنوان کرد که با اجرای آن بخش فراوانی از اراضی دیم بخش غربی استان به اراضی قابل کشت و پرثمر تبدیل خواهد شد.
رضایی در بخش پایانی سخنان خود شهرستان دالاهو را نمونه و مصداق زیست مسالمت آمیز اقوام مختلف عنوان کرد و گفت: مطمئنا با ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در درون این شهرستان موجود است، می توان از آن به عنوان شهرستان شاخص نام برد.
در این مراسم آیت اله آزرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، جعفر همتی مشاور عالی استاندار، بهرام سلیمانی مشاور و مدیر کل دفتر حوزه استاندار، امیر شاه آبادی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، علی جلیلیان نماینده مردم شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران محلی حضور داشتند.
567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن