تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه بلیت دیدارهای جام ملتهای آسیا 2015 آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عرضه بلیت دیدارهای جام ملتهای آسیا 2015 آغاز شد تهران- ایرنا- هم زمان با آغاز فروش بلیت دیدارهای جام ملتهای آسیا در سال 2015 که بزرگترین تورنمنت فوتبال این قاره است هواداران فوتبال می توانند به تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا مراجعه کنند.


به گزارش تارنمای ای اف سی، فروش این بلیت ها از روز چهارشنبه گذشته آغاز شده و بلیت های بسته ای هر ورزشگاه به صورت پیش فروش به اعضای خانواده فوتبال عرضه می شود. آنها فرصت تهیه بهترین صندلی ها را در این رویداد مهم دارند.
این بسته ها تمام دیدارهای شهر انتخابی هواداران را با تخفیف زیادی میسر می سازد.
هواداران در سیدنی، ملبورن، بریزبن، کانبرا می توانند هفت مسابقه فوتبال را تماشا کننند. شهر نیوکاسل میزبان چهار دیدار شامل یک دیدار نیمه نهایی و یک دیدار پلی آف برای کسب عنوان سومی است.
استرالیا روز نهم ژانویه اولین دیدار خود را برابر کویت در ملبورن آغاز می کند. مراسم افتتاحیه تورنمنت پیش از مسابقه در همین ورزشگاه برگزار می شود.
بعد از مرحله پیش فروش، فروش همگانی بسته های مخصوص دیدارهای هر ورزشگاه از روز دوشنبه 19 ماه مه آغاز می شود.
بلیت های انفرادی روز سه شنبه 27 ماه مه به اعضای خانواده فوتبال عرضه می شود و روز دوم ژوئن فروش عمومی آن آغاز می شود.
بسته های بلیت هر ورزشگاه شامل:
سیدنی: هفت مسابقه شامل دیدار فینال در روز 31 ژانویه، یک دیدار نیمه نهایی و یک دیدار مرحله یک چهارم نهایی. دیدار استرالیا برابر عمان و دیدار ایران برابر قطر نیز در همین ورزشگاه برگزار می شود. بهای بلیت هفت دیدار از 229 دلار شروع می شود.
ملبورن: دیدار یک چهارم نهایی و شش دیدار مرحله گروهی. پنج دیدار شامل قهرمانان سابق آسیاست. ملبورن میزبان مراسم افتتاحیه است که قبل از دیدار استرالیا برابر کویت برگزار می شود. ایران، ژاپن، عربستان سعودی و کویت که 11 عنوان قهرمانی از 15 جام آسیا را در کارنامه دارند در این ورزشگاه به مصاف حریفان خود می روند. بهای بلیت های هفت دیدار از 159 دلار شروع می شود.
بریزبن: یک دیدار یک چهارم نهایی و شش دیدار مرحله گروهی شامل دیدار استرالیا برابر کره جنوبی است. دیدار ایران و دیدار ژاپن و عراق نیز در این ورزشگاه برگزار می شود. بریزبن همچنین میزبان دو دیدار چین است. بهای هفت دیدار از 139 دلار شروع می شود.
کانبرا: یک دیدار یک چهارم نهایی و شش دیدار مرحله گروهی. کره جنوبی، دیدار چین برابر کره شمالی، دیدارهای عراق و کویت در این ورزشگاه برگزار می شود. بهای بلیت های هفت دیدار از 109 دلار آغاز می شود.
نیوکاسل: چهار دیدار شامل یک دیدار نیمه نهایی و یک دیدار پلی آف برای مقام سومی تورنمنت. ژاپن، کویت، عمان در این ورزشگاه دیدارهای خود را برگزار می کنند. بهای بلیت های هفت دیدار از 99 دلار شروع می شود.
هواداران فوتبال می توانند برای ثبت نام خرید بلیت به تارنمای afcasiancup.com مراجعه کنند.
ورزشی(6)**1584**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن