تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816845793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذري: سازمان‌ليگ بايد يک شرکت سهامي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آذري: سازمان‌ليگ بايد يک شرکت سهامي شود
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: تعيين قانون سقف بودجه براي باشگاه‌ها يک قانون خلق‌الساعه در فوتبال ايران است که موجب شفاف‌سازي نمي‌شود و نهايتا به تعطيلي چند باشگاه بزرگ منجر خواهد شد.

سعيد آذري درباره وضعيت تيم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر همه باشگاه‌ها در حال استراحت هستند و فعاليت رسمي باشگاه ذوب‌آهن براي فصل‌ آينده از 20 ارديبهشت ماه آغاز خواهد شد.

ما يک کار زيبا را براي فصل آينده طراحي کرده‌ و مي‌خواهيم همه چيز برنامه محور باشد. ما 9 صبح 20 ارديبهشت، نام سرمربي فصل آينده تيم فوتبال ذوب‌آهن را بر روي سايت خروجي باشگاه قرار مي‌دهيم و روز 23 ارديبهشت که مصادف با ولادت حضرت علي (ع) و روز پدر است، نشست خبري سرمربي فصل آينده را در اصفهان برگزار مي‌کنيم. شروع تمرينات‌مان هم مصادف با روز تولد امام حسين (ع) يعني 10 خرداد است.

وي در مورد اينکه گزينه‌هاي زيادي در رسانه‌ها براي سرمربي تيم ذوب‌آهن مطرح شده است، گفت: ما برنامه‌هاي فيروز کريمي را بررسي کرده‌ايم و از مربيان ديگر برنامه‌اي نگرفته‌ايم بلکه مذاکراتي با آنها انجام شده است. در نهايت اعلام خبر سرمربي ذوب‌آهن حق سايت باشگاه است که در همان تاريخي که گفتم بر روي خروجي سايت قرار مي‌گيرد.

آذري در مورد اعلام بودجه باشگاه‌ها به سازمان ليگ گفت: شنيده‌ام برخي مي‌خواهند نزد وزير صنايع بروند و همچنين از باشگاه‌هاي حاضر در فوتبال سقف بودجه مي‌خواهند. اين مسائل کار درست و اصولي نيست باشگاهي مثل ذوب‌آهن در چندين رشته مختلف تيم‌داري مي‌کنند آيا بايد هزينه و بودجه‌اي همه اين تيم‌ها را به سازمان ليگ فوتبال ارائه کنيم؟ در اوايل تير ماه مجمع کارخانه ذوب‌آهن برگزار مي‌شود و ما تا زماني که مجمع رسمي شرکت ذوب‌آهن بودجه را تائيد و تصويب نکند نمي‌توانيم بودجه‌اي به سازمان ليگ اعلام کنيم. حتا سازمان ليگ از من خواست بودجه تقريبي را به آنها اعلام کنم که من نمي‌توانم چنين کاري انجام دهم زيرا تا هيأت مديره و مجمع کارخانه ذوب‌آهن بودجه را تائيد و تصويب نکنند من نمي‌توانم بودجه‌اي اعلام کنم. ما هيأت مديره، مجمع عمومي کارخانه ذوب‌آهن را هم داريم.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصريح کرد: به عقيده من تعيين سقف بودجه براي باشگاه‌ها نهايتا به اينجا مي‌انجامد که سهامداران برخي کارخانجات از جمله ذوب‌آهن عطاي هزينه کردن در ورزش حرفه‌اي را به لقاي آن مي‌بخشند و مي‌گويند اين هزينه را صرف ورزش همگاني کارخانه کنيد. زيرا 15-16 هزار پرسنل داريم و اين بودجه را صرف ورزش همگاني بکنيم. به نظر من تعيين سقف بودجه براي باشگاه‌ها يک تصميم خلق‌الساعه در فوتبال ايران است. از اين تصميمات خلق‌الساعه در ورزش و فوتبال ايران زياد گرفته شده که مضراتش را هم ديده‌ايم. مثلا همان طرح 27 ساله‌ها که اجرا شد باعث شد که بسياري از استعدادهاي ورزشي ما هدر بروند.

آذري با اشاره به قوانين ديگري از اين دست گفت: يک روز مي‌گويند ورود دروازه‌بان خارجي ممنوع. يک روز قانون سقف قرارداد را مي‌گذارند و اکنون هم قانون سقف بودجه را تعيين کرده‌اند. شايد تعيين بودجه براي باشگاه‌ها از نظر فدراسيون فوتبال، وزارت ورزش و سازمان ليگ کاري ارزشمند باشد اما آيا به تبعات اين موضوع فکر کرده‌اند؟

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن با تاکيد بر انجام شفاف‌سازي در ورزش و به ويژه فوتبال گفت: براي شفاف‌سازي راهکارهاي قانوني و زيادي وجود دارد و اين راهي که در پيش گرفته شده تبعات زيادي خواهد داشت و منجر به شفاف‌سازي هم نخواهد شد. يکي از راهکارهاي شفاف‌سازي در فوتبال اين است که باشگاه‌ها و عوامل اجرايي آنها شماره حساب دقيق رابه سازمان ليگ اعلام کنندکه قابل پيگيري هم باشد. متاسفانه برخي باشگاه‌ها شماره حساب‌هاي حقيقي را اعلام کرده‌اند که قابل پيگيري و دسترسي نيست. برخي باشگاه‌ها چک ميگو فروش، ميوه‌فروش يا شرکت فولاد را به بازيکنان داده‌اند که اين مسائل باعث اختلال در شفاف‌سازي است و سازمان ليگ بايد ابتدا از باشگاه‌ها شماره حساب مشخص و معين و حقوقي بگيرد. شنيده‌ام که مدير يکي ازباشگاه‌ها چندين نفر را استخدام کرده بود و با نام آنها دسته چک‌هايي گرفته بود که آن چک‌ها را به بازيکنان تيمش مي‌داد که اين چک‌ها خيلي قابل پيگيري و رديابي هم نيست و رديابي آنها سخت است.

آذري پيشنهاد ديگري هم براي شفاف‌سازي در فوتبال ارائه کرد و گفت: در حال حاضر سازمان ليگ ما يک سازماني است که هيأت مؤسس آن پنج آدم حقيقي هستند. در حالي که سازمان ليگ که رئيس آن نائب رئيس فدراسيون فوتبال است بايد از دل فدراسيون فوتبال منفک شود و تبديل به يک شرکت سهامي خاص گردد. شرکتي که سرمايه‌گذاران و سهامداران آن باشگاه‌هاي فوتبال ايران در ليگ‌هاي برتر و دسته اول، دوم و سوم هستند و اين شرکت طبق قانون تجارت اداره شود. اينگونه فوتبال ما شفاف‌سازي مي‌شود.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به بحث خصوصي‌سازي پرسپوليس عنوان کرد: قرار بود که اين باشگاه خصوصي‌سازي شود اما بعد از آنکه اعلام شد 30 ميليارد تومان کمک به پرسپوليس مي‌شود بحث خصوصي‌سازي هم به فراموشي سپرده شد. اگر شفاف‌سازي است چرا اعلام نمي‌کنند اين 30 ميليارد تومان را چه سازمان، نهاد يا شخصي به پرسپوليس کمک مي‌کند. شک نکنيد که با انجام قانون سقف بودجه براي باشگاه‌ها نهايتا کار به اينجا کشيده مي‌شود که چند باشگاه بزرگ منجر به تعطيلي خواهد شد.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/12 13:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن