تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815448163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستورالعمل توزیع شیر مدارس اردبیل ابلاغ نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل سپهری:
دستورالعمل توزیع شیر مدارس اردبیل ابلاغ نشده است
اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دستور العمل توزیع شیر مدارس استان در سال جاری تاکنون ابلاغ نشده است.



به گزارش خبرنگار مهر، صابر سپهری در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: سال گذشته توزیع شیر 200 سی سی در 22 نوبت برای دانش آموزان ابتدایی، متوسطه اول، کودکان بی سرپرست و پیش دبستانی ها انجام شد. وی با بیان اینکه در مدارس روستایی و 10 شهرستان شیر استرلیزه و مابقی شیر پاستوریزه توزیع شد، اضافه کرد: به محض ابلاغ دستور العمل توزیع شیر امسال، شیر توزیع خواهد شد. به گفته سپهری توزیع شیر در مدارس جنبه تبلیغی داشته و نمی تواند  با مصرف تنها 22 نوبت نیاز کودک به شیر را تامین کند. مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مصرف شیر در ایران پایین تر از استاندارد جهانی است، افزود: با این وجود ترغیب به مصرف شیر باید از طریق خانواده و مدرسه انجام شود. وی تاکید کرد: در این راستا نقش خانواده به مراتب مهمتر از مدرسه است.


۱۳۹۳/۲/۱۲ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن