تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820464873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هم در ليسبون و هم در تورين بهتر از يووه بوديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هم در ليسبون و هم در تورين بهتر از يووه بوديم
سرمربي بنفيکا پس از رسيدن به فينال ليسبون تاکيد کرد تيمش در مجموع 2 ديدار بهتر از يوونتوس بوده است.

بنفيکا در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا در خانه يوونتوس به تساوي بدون گل دست يافت تا به لطف پيروزي دو بر يک در ديدار رفت جواز حضور در فينال را کسب کند.

اين تيم فينال سال گذشته را به چلسي واگذار کرد اما در اين فصل بار ديگر شانس آن را دارد که بتواند جامي را به ويترين افتخارهاي باشگاه اضافه کند.

به گزارش فارس، خورخه خسوس در مورد اين ديدار گفت: بنفيکا به فينال رسيد زيرا در طول دو ديدار تيم بهتري نسبت به حريف بود. هم در ليسبون و هم در تورين بهتر از يوونتوس بوديم. يووه تيم خوبي است اما بنفيکا از نظر دفاعي عملکرد بسيار خوبي داشت. ما پيروزي ديدار رفت را در جيب‌مان داشتيم و در اين ديدار مجبور بوديم تمامي حرکت‌هاي آنها را کنترل کنيم تا مانع از گلزني‌شان شويم. باز هم مي‌گويم، به خاطر اينکه تيم برتري نسبت به يوونتوس بوديم موفق به حضور در فينال شديم.

اين ديدار هرچند گلي نداشت اما سه بازيکن از زمين مسابقه اخراج شدند. انزو پرز آرژانتيني با دريافت کارت قرمز در دقيقه 67 از حضور در فينال محروم شد. لازار مارکوويچ هم به خاطر درگيري با ميرکو ووچينيچ از يوونتوس و اخراج از مسابقه اجازه حضور در فينال را ندارد.

خسوس در اين زمينه هم گفت: به خاطر اينکه يوونتوس در اين ديدار نياز به گل داشت و همواره حمله مي‌کرد مي‌دانستم که چنين رخدادهايي در جريان مسابقه اتفاق خواهد افتاد. از سوي ديگر مي‌دانستيم که بايد آرامش‌مان را حفظ کرده و کنترل خودمان را از دست ندهيم. ما نمايش فوق العاده‌اي داشتيم زيرا با 9 بازيکن مقابل بازيکناني چون کارلوس توز، فرناندو يورنته و پابلو دنيل اسوالدو ايستادگي کرديم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/12 10:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن