تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815590573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابوترابی فرد: مشکلات هرگز به وحدت ملی ایران آسیب نمی زند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ابوترابی فرد: مشکلات هرگز به وحدت ملی ایران آسیب نمی زند رفسنجان- کرمان- ایرنا- نایب رییس مجلس شوای اسلامی گفت: امروز مشکلات بسیاری دامن گیر مردم ایران است و با کاهش ارزش پول ملی هزینه زندگی آنها افزایش پیدا کرده، اما وحدت ملی ما ایرانیان آسیب ندیده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ˈمحمد حسن ابوترابی فردˈ عصر پنجشنبه در جمع خانواده های ایثارگران رفسنجان افزود: آنچه وحدت ملی را حفظ کرده، فرهنگ، دین و پیوند مردم با رهبری است.
وی تصریح کرد: دفاع مقدس، استقلال، مردم دلسوز و دوستداران انقلاب و نظام از سرمایه های بزرگ ایران اسلامی هستند و مردم آگاه باشند که فرهنگ کار و تلاش و فرهنگ تولید کالا با بهترین کیفیت و کمترین هزینه رویکرد جدید پیدا کرده و این تولید می تواند راه واردات را ببندد و راه صادرات را باز کند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد، به ظرفیت های کشور از جمله کشاورزی، بافت ترمه ها و تولید کالاهای با ارزش و معماری ایران اسلامی که نمونه آنها در دنیا یافت نمی شود، اشاره و بیان کرد: حفر قنات در سه هزار سال پیش نمونه دانش و علمی است که استحصال آب های زیرزمینی به سطح زمین بدون عامل فشار است و توسط فکر خلاقانه اشخاصی بود که امروزه بهترین مقاله ها برای استفاده از آب های زیرزمینی با روش قنات نوشته شده است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بایستی در ایران نقاط مستعد آب و خاک و جاهایی که نیاز است را شناسایی کرد.
وی خاطرنشان کرد: انرژی هسته ای تنها انرژی جایگزین انرژی فسیل است که نظام ایران این خط را شکست و وارد این فناوری شد.
وی افزود : زمانی می توان به اشتغال پایدار رسید که کشور با کمترین هزینه ها برای تولید ملی و تولید ثروت بدست مردم مسیر را به سمت کار و تولید هدایت کنیم و اینها در اصل اقتصاد مقاومتی تبیین شده است.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی برگ های زرین فراوانی دارد و در این کارنامه 35 ساله انقلاب، پیروزی های بی شماری داشته اما در کنار این نقطه های اوج ضعف ها و کاستی هایی وجود دارد که امری طبیعی است.
وی افزود: انقلاب ما در دوران عمر شیرخوارگی، کودکی و نوجوانی و جوانی در 33 سال قبل با انواع توطئه ها و دشمنی ها از سوی قدرت های بزرگ مواجه بود.
وی به جنگ هشت ساله دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: این جنگ از زوایای مختلفی، حادثه استثنایی و رویداد بزرگ در تاریخ ایران و منطقه با دستاوردهای غیرقابل تصور است و در حالی این جنگ آغاز شد که در دوران شیر خوارگی به سر می برد و در آن زمان در برخی از نقاط کشور جریان های ضد انقلابی و جریان نفاق و توطئه و ایجاد چالش توسط مستکبران به راه افتاده بود و ناگهان از زمین و آسمان توسط این زورگویان عالم بر ایران حمله ور شدند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد، گفت: بر این اساس جنگ به مدت هشت سال طول کشید که دنیای استکبار جهانی به پایان جنگ فکر نمی کردند بلکه به پیروزی بر ایران فکر می کردند.
وی خاطرنشان کرد: همه قدرت ها و نیروهای نظامی و دلارهای نفتی، تسلیحات و تجهیزات نظامی مدرن وارد جنگ ویرانگر موشکی و میکروبی و شیمیایی شدند و در دورترین نقاط ایران از جمله منطقه حلبچه به بمباران هوایی، شیمیایی و قتل عام پرداختند و جامعه جهانی ساکت و خاموش ماند و دمی از حقوق بشر نزدند برای اینکه می خواستند نظام ایران اسلامی را از پای درآورند.
وی افزود: در صورتی که امروز در سوریه گزارش می دهند که مجروح شیمیایی داریم و برای متهم کردن دولت سوریه، به خاطر استفاده از سلاح های شیمیایی تحریم های جهانی علیه آن کشور به کار می برند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اما در ایران، قدرت خداوند و تلاش پرچمداران، رزمندگان و شهدای عالیقدر و حمایت های خانواده ها در پشت جبهه ها باعث پیروزی ایران شد.
وی اظهار کرد: خداوند در سال های دفاع مقدس 1359 تا 1369 سعادتی به شهدای انقلاب و جانبازان و رزمندگان صبور داد که پرچمداران نظام باشند این در حالی است که حضور در جنگ و خدمت به خلق خدا آرزوی همه انبیاء و اولیاء خداوند بوده است.
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: اینکه می بینید سردار شهید محمدی پور که به حق نامش را به شهید عارف نامیده اند به این دلیل است که گفته بود اولین کسی را که در آخرت شفاعت خواهم کرد، کسی است که مرا به مقام شهادت برساند.
وی به شکنجه های سخت نیروهای بعثی در زندان های عراق اشاره کرد و افزود: اسارت قطعه ای از بهشت است زیرا اسرای ما در اسارت شکنجه ها را تحمل می کردند و روحیه انقلابی و اسلامی خود را حفظ می کردند و در آنجا آمار از بیماران روانی و افسردگی دیده نمی شد.
وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس قله بلندی در تاریخ جهان و ایران است مگر از یاد می رود و فراموش می شود، این شهدا برکاتی هستند که در جبهه های جنگ علیه باطل جنگیدند و امروز نیز با بدن های مطهرشان ایران را حیات بخشیده اند و فرهنگ زنده بودن مساجد و حسینیه ها و مزارهای شهدا در روزهای جمعه به عطر شهداست و این عطر تا ابد موج می زند.ک/2
7443/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن