تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحیمی: دانشگاه پرسپولیس درمدت کوتاهی توفیقات خوبی کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رحیمی: دانشگاه پرسپولیس درمدت کوتاهی توفیقات خوبی کسب کرد تهران-ایرنا- مدیر عامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت:دانشگاه پرسپولیس در مدت کوتاه توانسته توفیقات بسیار خوبی را کسب کند.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علیرضا رحیمی با حضور درآئین بزرگداشت روز معلم که از سوی دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد، ابراز خرسندی کرد که این دانشگاه توانسته در این مدت کوتاه به توفیقات خوبی دست یابد و به یک مرکز بزرگ علمی و ورزشی تبدیل شود.
رحیمی در این آئین از موسسین، هیات امنا، مدیران و تمامی استادان و زحمتکشان این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که دانشجویان جوان این دانشگاه علمی و ورزشی ضمن توفیق روزافزون بتوانند به مدارج بالای علمی دست یافته و به ورزش کشور خدمت کنند.
وی در عین حال تصریح کرد حضور پیشکسوتان و بزرگان تاریخ پرسپولیس در هیات امنای این دانشگاه اتفاق خوبی است و باید آن را به فال نیک گرفت.
مراسم گرامیداشت روز معلم امروز در فرهنگسرای ابن سینا با حضور آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی، علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان و عباس انصاری فرد مدیران عامل پیشین باشگاه پرسپولیس، جعفر کاشانی و حسین کلانی عضو هیات امنای دانشگاه و پیشکسوتان برگزار شد.
وزیر مسکن و شهرسازی هم در این مراسم ضمن تقدیر از مسوولان دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس، از رشد و توسعه قابل توجه این دانشگاه در یک سال و نیم اخیر حمایت وبرتوسعه ورزش در حاشیه شهرها و حمایت از مراکز علمی و ورزشی تاکید کرد.
داریوش سودی رئیس دانشگاه واسماعیلی عضو هیات امنای دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس هم گزارشی از آخرین وضعیت دانشگاه را ارائه و درباره روز معلم و استاد و لزوم گسترش مراکز علمی و ورزشی به ایراد سخنانی پرداختند.
همچنین در این مراسم از استادان و دانشجویان نمونه و برتر دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس با اهداء لوح تقدیر شدند.
دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس با 15 رشته ورزشی جدید و برخورداری از نزدیک به 1500 دانشجو و بالغ بر 100 استاد دانشگاه، یکی از بزرگترین مراکز علمی، ورزشی کشور به شمار می رود.
ورزشی**9250**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن