تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815620121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برلین در آستانه سفر مرکل به آمریکا به مسکو هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برلین در آستانه سفر مرکل به آمریکا به مسکو هشدار داد برلین - ایرنا - در آستانه سفر صدر اعظم آلمان به آمریکا به منظور دیدار و گفت و گو با باراک اوباما، برلین بار دیگر روسیه را به اعمال تحریم های بیشتر تهدید کرده و نسبت به آنچه دخالت مسکو در تصمیم گیری های اوکراین خوانده شده به این کشور هشدار داد.


آنگلا مرکل صدراعظم آلمان امروز -پنجشنبه - به دعوت رسمی رییس جمهوری آمریکا و در پاسخ به سفر اوباما به برلین در سال گذشته به واشنگتن سفر می کند.
به گفته اشتفان زایبرت سخنگوی دولت آلمان، مرکل روز جمعه دوم ماه مه در واشنگتن با باراک اوباما،رییس جمهور آمریکا ملاقات و درباره بحران اوکراین و رسوایی شنود سرویس مخفی آمریکایی NSA با وی گفت وگو خواهد کرد.
به گفته زایبرت،مرکل در سفر به آمریکا علاوه بر ملاقات با اوباما در کاخ سفید،با کریستین لاگارد، مدیر صندوق بین المللی پول نیز دیدار خواهد کرد و برای صدراعظم آلمان همچنین یک سخنرانی در اتاق بازرگانی آمریکا برنامه ریزی شده است که موضوع آن،قرارداد تجارت آزاد اتحادیه اروپایی و ایالات متحدة آمریکا خواهد بود.
مرکل در آستانه سفر به آمریکا ،در سخنانی در اعمال تحریم ها علیه روسیه دفاع کرد و گفت:روسیه حق دخالت در تصمیم گیری های اوکراین را ندارد.
صدر اعظم آلمان که در یک همایش تبلیغاتی انتخابات پارلمان اروپا سخن می گفت،افزود: اوکراین یک کشور آزاد است و مردم آن باید آزادانه در این مورد زندگی و سرنوشت خود تصمیم گیری کنند.
مرکل خاطرنشان کرد:گرچه آلمان برای داشتن روابطی خوب با روسیه تلاش می کند، اما اگر مسکو به قواعد بین المللی پا بیند نماند، جامعه بین الملل نیز باید با تحریم پاسخ دهد.
صدراعظم آلمان افزود: با در نظر گرفتن تاریخ آلمان به عنوان کشوری که در گذشته تقسیم شده بوده، نمی توان فراموش کرد که انضمام کریمه ناحق بوده است.
این درحالی است که نماینده دولت آلمان در امور روسیه نیز در گفت و گویی نسبت به خطرات اعمال تحریم های جدید علیه روسیه هشدار داد.
گرنوت ارلر در مصاحبه به رادیوی آلمان خاطر نشان کرد: به نظر من کرملین تاکنون هدف جدا کردن شرق اوکراین از کی یف را دنبال نکرده است به همین دلیل نباید درمورد چگونگی ادامه تحریم ها تصمیم گیری کرد.
این سیاستمدار سوسیال دموکرات نسبت به خطرات اقدامات تنبیهی بیشتر علیه مقامات روسیه هشدار داد و گفت: اگر کار به تحریم های بیشتر بینجامد،غرب نیز باید روی تحریم های متقابل حساب کند.
وی خاطرنشان کرد: سومین مرحله تحریم ها به نحوه سیاست روسیه درقبال اوکراین بستگی دارد.
در سومین و آخرین مرحله از تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، اقدامات تنبیهی علیه اقتصاد این کشور در نظر گرفته شده است.
اروپام** 1701**5981
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن