تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820470874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با متخلفان در اجراي فاز دوم طرح هدفمندي يارانه ها قاطعانه برخورد مي شود.


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۴۵ق.ظ)
با متخلفان در اجراي فاز دوم طرح هدفمندي يارانه ها قاطعانه برخورد مي شود. فرماندار سلماس گفت: مسوولان دستگاههاي اجرايي ذيربط در اجراي فاز دوم طرح هدفمندي يارانه ها به هرگونه گزارش تخلف در زمينه هاي توليد، توزيع و عرضه کالا و خدمات با سرعت و دقت بيشتري رسيدگي کنند.
به گزارش خبرگزاري موج؛ نظري در جلسه تنظيم بازار سلماس با بيان اين مطلب تاکيد کرد: بازرسين و تيم هاي سيار رسيدگي به تخلفات و گزارشات رسيده، با حضور چشمگيرتري نسبت به گذشته در حوزه هاي تحت پوشش خود در اين شهرستان وارد عمل شده اند.
رييس ستاد تنظيم بازار سلماس ادامه داد: تمام امکانات مورد نياز گروههاي بازرسي و نظارت از طريق فرمانداري تامين و با هماهنگي هاي انجام شده بدون کوچکترين اغماضي به پرونده هاي متخلفين بخش کالا و خدمات در مراجع ذيصلاح قانوني رسيدگي مي شود.
نظري هرگونه افزايش قيمت کالاهاي اساسي موضوع دستورالعمل سياست هاي قيمتي در اجراي مرحله دوم هدفمند سازي يارانه ها را بي اساس و خلاف مقررات قانوني جاري کشور دانست و تصريح کرد : با تمام متخلفين که بدون مجوز رسمي از نهاد هاي مربوطه در اين زمينه افزايش قيمت داده اند به صورت جدي برخورد خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه کالاهاي اساسي اولويت اول اين دستور العمل شامل آرد، نان، گندم، برنج، گوشت قرمز، روغن نباتي ، شکر ، کره ،جو ، ذرت،کنجاله سويا ،گوشت مرغ ،شير خشک صنعتي ، شير خام ،کود اوره ،فسفات و پتاس است، تاکيد کرد : هرگونه تغيير قيمت در کالاهاي ذکر شده ،تا پايان خرداد ماه سالجاري ،ممنوع است.
فرماندار سلماس گفت : کالاهاي حساس و ضروري اولويت دوم از قبيل پودر شوينده، انواع لاستيک ،روغن موتور ،انواع ورق و ميلگرد،تير آهن ،يخچال و فريزر ،تلويزيون و ماشين لباسشويي و ساير کالاهاي موضوع بند دوم اين دستور العمل مشمول رصد مداوم تامين، توزيع ،موجودي و قيمت بازار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن