تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820410847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند به پیشرفت 96 درصد رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند به پیشرفت 96 درصد رسید بیرجند - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی می گوید : ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند به پیشرفت 96 درصد رسیده ، اما گشایش آن، نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان را می طلبد.


ورزشگاه 15هزار نفری بیرجند که در ردیف پروژه های مهر ماندگار قرار داشت در زمینی به مساحت 29 هزار و 728 مترمربع اعم از سپوشیده و روباز در شمال شرقی این شهر احداث شده است.
طبق اعلام منابع رسمی قرار بود همزمان با دهه فجر سال 1391 به بهره برداری برسد اما این امر به دلیل نبود اعتبار به خردادماه 92 موکول کرد و هنوز چشم انتظاری مردم به پایان نرسیده است.
ˈحسن رضا عمیدیانˈ مهمترین مشکل طولانی شدن روند احداث این پروژه را مشکلات مالی و تخصیص اندک اعتبارات عنوان می کند.
وی در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: برای پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند تاکنون 13 میلیارد تومان منابع مالی هزینه شده و برای اجرای سایر عملیات آن 11 میلیارد تومان دیگر نیاز است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی عمیدیان با بیان اینکه پروژه خاتمه پیمان یافته و پیمانکار در حال رفع نواقص در بخش محوطه سازی و کاسه است، خبر از آغاز کاشت چمن طبیعی ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند داد.
وی مهمترین مشکل طولانی شدن روند احداث پروژه را مشکلات مالی و تخصیص اندک اعتبارات عنوان و اضافه کرد: با توجه به پیشرفت بالای پروژه و دیدگاه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و پیگیریهای نمایندگان مردم استان و استاندار امید است این پروژه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.110
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن