تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818876136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین هزار و 312 طرح در راستای تقویت شبکه برق در گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان محمد نژاد:
تدوین هزار و 312 طرح در راستای تقویت شبکه برق در گیلان
رشت – خبرگزاری مهر: قائم مقام شرکت توزیع برق گیلان از تدوین و اجرای هزار و 312 طرح در راستای تقویت برق در استان خبر داد و گفت: تقویت شبکه برق از اولویت های کاری این شرکت است.



پرویز محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دلائل شدت و ضعف ولتاژ برق در شبکه های شهری و روستایی شامل شدت گرما، تغییر الگویی مصرف، استفاده از لوازم برقی غیر استاندارد خانگی و  توسعه ساخت و ساز است. وی همچنین با بیان اینکه شرکت توزیع برق بسیاری از لوازم برقی را بیمه کرده است، اظهارداشت: مشترکانی که لوازم برقی آنان در اثر نوسانات برق دچار اشکال می شود با مراجعه به امور و اداره های شرکت توزیع برق می توانند نسبت به ضرر و زیان خود اقدام کنند. قائم مقام شرکت توزیع برق گیلان گفت: برای تقویت برق در طول سال برنامه های مدون و گسترده ای در استان به مرحله اجرا در می آید. وی در ادامه از تدوین و اجرای  هزار و 312 طرح در گیلان خبر داد و افزود: تمامی این طرح ها عاملی برای تقویت برق مشترکان در سطح استان است. محمد نژاد همچنین به مشترکان توصیه کرد که از مصرف برق در اوج یا پیک مصرف با رعایت الگوی مصرف از لوازم برقی پرمصرف و غیر ضرور اجتناب کرده و از سوی دیگر از آنجائیکه تنها راه تامین اعتبار شرکت توانیر هزینه های برگشتی ناشی از مصرف برق است نسبت به پرداخت به موقع بهای برق مصرفی اقدام کنند.


۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن