تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818954928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن شکرگزاری پایه ی سوم ابتدایی منطقه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جشن شکرگزاری پایه ی سوم ابتدایی منطقه برگزار شد خبرگزاری پانا : جشن شکرگزاری پایه ی سوم ابتدایی منطقه در حسینیه ی شهدای بندرریگ برگزار شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت ساعت 06:07



به گزارش خبرگزاری پانا ، جشن شکرگزاری پایه ی سوم ابتدایی منطقه در حسینیه ی شهدای بندرریگ برگزار شد. در این جشن حجت الاسلام خواجه زاده با اشاره به اینکه قرآن کریم باید همیشه در دسترس دانش آموزان باشد ، گفت: دانش آموزان باید با تمسک به قرآن و عترت زمینه ی پیشرفت و تعالی معنوی خود را فراهم نمایند.
رئیس آموزش و پرورش منطقه نیز  با اشاره به اهمیت بالای تفکّر و تدبّر در قرآن کریم افزود: دانش آموزان باید ضمن یادگیری قرائت صحیح قرآن کریم ، با تفکّر و تدبّر در آیه های مقدس کلام الهی زمینه ی سعادت و کمال خویش را فراهم نمایند.
در ادامه کارشناس آموزش ابتدایی منطقه از زحمات فراوان مدیران،مربیان،دانش آموزان و اولیای آنها در زمینه ی پیشرفت منطقه تشکر و قدردانی کرد.
در این مراسم 240 نفر از دانش آموزان پایه ی سوم ابتدایی منطقه حضور داشتند.
.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن