تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820277403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آملی ها از قهرمان مسابقات بین المللی تکواندو نونهالان بلغارستان استقبال کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آملی ها از قهرمان مسابقات بین المللی تکواندو نونهالان بلغارستان استقبال کردند ساری -ایرنا- جمعی از مردم ورزش دوست آمل عصر چهارشنبه از تکواندوکاران نونهال مازندرانی که تیمشان قهرمان مسابقات بین المللی بلغارستان شد ، استقبال کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ،مراسم استقبال از اعضای هشت نفره تیم تکواندوی نونهالان مازندران و مربی آنان در میدان هزار سنگر شهر آمل برگزار شد.
آملی ها با اهدای دسته گل ، سردادن شعارهای خوشامدگویی و ابراز احساسات شادمانه بازگشت این قهرمانان را پذیرا شدند.
تکواندوکاران نونهال که به عنوان تیم منتخب مازندران در مسابقات بلغارستان شرکت کردند از شهرهای آمل ، قائمشهر و چالوس بودند.
مربی تیم اعزامی مازندران به مسابقات بلغارستان در حاشیه مراسم استقبال به خبرنگار ایرنا گفت : تیم منتخب تکواندو مازندران با هشت ورزشکار به همراه تیم منتخب البرز به نمایندگی از ایران در مسابقات بین المللی بلغارستان که در سطح درجه یک اروپا در رده نونهالان برگزار شد، شرکت کرد.
ˈ علی حاجی پور ˈ افزود : تیم باشگاه حاجی پور مازندران در این رقابت ها در مجموع با کسب سه نشان طلا ، یک نقره و یک برنز با کسب 50 امتیاز در میان 70 تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی تیمی دست یافت.
وی ادامه داد : حدود 800 تکواندوکار نونهال از 13 کشور در صوفیه بلغارستان با هم رقابت کردند وخوشبختانه تیم اعزامی کشورمان در این مسابقات عملکرد قابل قبولی داشت.
حاجی پور گفت : سطح رقابت ها بالا بود و تیم های شرکت کننده با بهترین نفرات خود در این مسابقات شرکت کرده بودند.
در مراسم استقبال از این قهرمانان پرافتخار مازندارانی که نخستین حضور برون مرزی و بین المللی در رشته تکواندو بود فقط جمعی از مردم و خانواده های ورزشکاران حضور داشتند و مسوولان ورزشی شهرستان آمل و استان مازندران خبری نبود.ک/3
7327/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن