تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820241953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحيمي: دايي با من همراه است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رحيمي: دايي با من همراه است
مديرعامل باشگاه پرسپوليس از پرداخت 30 ميليارد تومان به اين باشگاه از طريق اسپانسر بخش خصوصي براي نخستين بار در ورزش کشور خبر داد.

به گزارش ورزش سه به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان، رحيمي اين حرکت را يکي از اقدامات مهم و لازم براي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس عنوان کرد و گفت: براي اولين بار است که اسپانسري درايران با اين مبلغ به ورزش کشور و يکي از باشگاهها ورود پيدا مي کند.

وي با تاکيد به همکاري و حمايت از حاميان مالي و جلب مشارکت براي ورود ديگر سرمايه گذاران اظهار کرد: بايد هر کمکي که از دستمان بر مي آيد براي آن ها انجام دهيم تا هم سود متعارف عايدشان شود و هم ديگر اسپانسرها براي ورود به ورزش کشور تشويق شوند.

مديرعامل جديد باشگاه با اشاره به اين نکته که درآمدپرسپوليس محدود به اين 30 ميليارد نيست، گفت: کليه تبليغات باشگاه پرسپوليس به مدت يک سال به طور کامل در اختيار اسپانسر قرار خواهد گرفت اما اين به اين معنا نيست که ديگر نمي توان سودآوري داشت بلکه درآمدهاي باشگاه از طروق ديگر متعلق به پرسپوليس خواهد بود.

رحيمي در ادامه در پاسخ به اين سوال که آيا شفاف سازي قراردادها را براي فصل آينده رعايت مي‌کند، گفت: هر قراردادي که در سازمان ليگ به ثبت مي رسد شفاف است و به طور کلي در پرسپوليس قرارداد دوگانه نخواهيم داشت. کليه قراردادهاي بازيکنان و کادر فني پرسپوليس شفاف است ولي ارقام آن تغييراتي خواهد داشت.

وي در پايان از تعامل لازم با علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خبرداد و افزود: با آقاي دايي در خصوص برنامه هايش صحبت کردم و او نيز با من همراه است و هدفش موفقيت پرسپوليس در مسابقات آسيايي سال آينده است و از همين جا اعلام مي‌کنم که هيچ نگراني براي جذب بازيکن نداريم چرا که اولويت ما در درجه اول بستن تيم براي حضوري قدرتمند در آسياست.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/10 15:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن