تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816943865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراکز معاينه فني در کشور به سامان نيست/ فعلا قصدي براي توقف اسکانيا نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۴۴ب.ظ)
مراکز معاينه فني در کشور به سامان نيست/ فعلا قصدي براي توقف اسکانيا نداريم فرمانده نيروي انتظامي گفت: متاسفانه در کشور ما مراکز معاينه فني خيلي به سامان نيست و بسياري از شهرهاي کشور علاوه بر نداشتن ابزار معاينه فني، فاقد اين مراکز نيز هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار اسماعيل احمدي مقدم در حاشيه هفدهمين گردهمايي سراسري معاونان اجتماعي استانها و پليس هاي تخصصي ناجا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در خصوص افزايش قيمت بنزين و رشد ميزان تخلفات در جامعه و نيز مشکلاتي که خودروهاي اين نيرو با آن مواجه مي شوند، اظهار داشت: در گذشته قيمت بنزين از 100 تومان به 400 تومان رسيد اما با هماهنگي وزارت نفت و نيز ستاد کل با کارت هاي سوختي که به خودروهاي نظامي داده شد اين ميزان هزينه در بودجه جبران شد.
وي افزود: معاونت برنامه ريزي و وزارت نفت قول دادند که هزينه در نيروهاي مسلح را اعمال و در بودجه آن را جبران نمايند.
وي با بيان اينکه فکر نمي کنم در اين رابطه اتفاق خاصي رخ دهد گفت: خواهان اين هستيم که در نيروهاي مسلح، خصوصا ناجا قيمت بنزين تک نرخي باشد در صورتي که قيمت آن آزاد باشد بهتر است منابع آن را تامين در غير اين صورت نظارت هاي ما را کاهش مي دهد.
اين مقام ارشد انتظامي در خصوص تدابير ويژه ناجا براي خودروهاي اسکانيا گفت: فعلا قصدي براي توقف اين خودروها نداريم اما شرکت توليد کننده بايد خودروهايي را که داراي نقص فني است را رفع کند. همچنين در صورتي که رانندگان و کاربران تغييراتي در خودرو ايجاد کردند بايد در معاينه فني سختگيري بيشتري نسبت به آنها اعمال شود تا اصلاحات صورت پذيرد.
احمدي مقدم تصريح کرد: متاسفانه در کشور ما معاينه فني به سامان نيست و خيلي از شهرهاي کشور ابزار معاينه فني و يا اين مراکز در آن وجود ندارد.
وي با بيان اينکه متولي مراکز معاينه فني در کشور، شهرداري ها هستند گفت: اغلب شهرداري ها ابزار و امکانات موجود را ندارند؛ در صورتي که اين موضوع به سامان شود معاينه فني يکي از گلوگاه هاي ايمني خودرو محسوب مي شود، در صورتي که خودرويي ايمني لازم را نداشته باشد در آن گلوگاه با آن برخورد مي شود.
فرمانده ناجا تصريح کرد: متوقف کردن 5 هزار اتوبوس اسکانيا آثار ناگواري در حمل و نقل به همراه دارد؛ بايد به صورت منطقي عمل و به مصلحت جامعه بايستي توجه داشت.
احمدي مقدم تصريح کرد: ورود دستگاه هاي متعدد نظير مجلس شوراي اسلامي، وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان استاندارد و ... در خصوص اتوبوس ها ي اسکانيا موجب پيچيده تر شدن اين موضوع شده است از سوي ديگر انتشار برخي از مصاحبه ها موجب شده تا شرکت توليد کننده اين خودرو به تعهدات خود عمل نکند.
فرمانده ناجا تصريح کرد: نيروي انتظامي در حد وظايف و ماموريت خود در راستاي ارتقاي ايمني کليه خودروها خصوصا اسکانيا ايستادگي خواهد کرد؛ بايد قبول کنيم اين مساله تدريجي است.
مقدم تصريح کرد: اگر قرار باشد کليه خودروها بالاترين سطح استاندارد را داشته باشند بايد 90 درصد خودروهاي کشور متوقف شود نه فقط اسکانيا.
اين مقام ارشد انتظامي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه اعضاي شوراي شهر از ناجا خواستار توقف شماره گذاري اسکانيا هستند پاسخ داد: کساني که خواهان برخورد شديدتر در اين رابطه هستند بسيار زيادند. از سوي ديگر گروهي ديگر که تصور مي کنند مشکلي در اين زمينه وجود ندارد، قابل توجه است؛ ما هم بايد در اين رابطه متعادل برخورد کرده و احساسي عمل نکنيم.
وي با اشاره به واژگوني اتوبوس شرکت واحد گفت: بعضي از کارشناسان معتقدند تردد اين اتوبوس براي شهر مناسب نيست، اگر اتوبوسي در شهر کارايي نداشته باشد قطعا خطر تردد آن در برون شهري بيشتر است.
احمدي مقدم در خصوص طرح عفاف و حجاب گفت: جامعه ايراني در مسير رشد و ارتقاي فرهنگي است؛ نفوذ کلام مسئولان نظامي و نيز ناجا در جامعه برد دارد و همچنين رسانه ها از ابزار قوي تري برخوردار هستند لذا براي اين موضوع با همراهي جامعه روبرو هستيم از اين رو بايد تلاش کنيم از ابزارهاي موجود حداکثر استفاده را بکنيم.
احمدي مقدم با اشاره به طرح دريا گفت: در سال گذشته عليرغم جذب نيروهاي فصلي کنترل انتظامي و اخلاقي از سوي ناجا، اعتبار لازم و جذب نجات غريق براي اجراي اين طرح محقق نشد و موجب شد تا تعداد غرق شدگان در اين رابطه افزايش پيدا کند.
وي به توجه وزارت کشور به اين مساله ونيز برگزاري جلسات با استاندارها ي شمالي کشور، نيروهاي انتظامي و دستگاه هاي مربوطه اشاره کرد و افزود: طرح ساماندهي دريا آغاز و تقويت آن تاکيد شده است تا جان شهروندان و امنيت آنان تامين شود.
وي تصريح کرد: در عرصه اجتماعي در خصوص مسئله عفاف و حجاب اکثر افراد جامعه در اين رابطه همکاري مي کنند اما کساني که رفتار هنجارشکنانه دارند با آنها برخورد مي شود.
فرمانده ناجا در خصوص طرح انسداد مرز اظهار داشت: از اسفندماه 92 اين طرح با سرعت قابل توجهي آغاز شد از سويي ديگر تخصيص اعتبارات قابل توجه از سوي دولت براي مرز موجب تسريع روند طرح انسداد شده است.
وي به حضور سپاه در بخشي از مرز، که فاقد جاده و تاسيسات مرز ي بود اشاره کرد و گفت: حضور سپاه موجب شد امکانات مهندسي وسيعي براي انسداد به مرزصورت پذيرد از سويي بخشهاي ديگر ناجا نيز اعتبارات و امکانات مهندسي را به شرق کشور تخصيص دادند.
احمدي مقدم خاطرنشان کرد: تصورمي کنم اگر قرار بود اين اقدامات در بستر عادي انجام شود 3 سال طول مي کشيد اما با اقدامات صورت گرفته اين ميزان به 6 ماه تقليل پيدا کرد.
فرمانده ناجا در خاتمه گفت: تا پايان امسال با ايجاد موانع ، استفاده از امکانات مراقبتي، الکترونيکي، اپتيکي و تقويت يگانها در شرق کشور شرايط را به نحو مطلوب برسانيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن