تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمانی مقدم: یاوری فرافکنی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کاظمی در نشست خبری پلی آف لیگ برتر حاضر نشد؛ کرمانی مقدم: یاوری فرافکنی می کند تهران - ایرنا - مربی تیم فوتبال پیکان تهران، گفت: سرمربی فجرسپاسی پیر فوتبال است و با اظهارات خود به دنبال فرافکنی است.


به گزارش ایرنا، «مرتضی کرمانی مقدم» که در غیاب «فرهاد کاظمی» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پیکان تهران و فجرسپاسی در مرحله پلی آف لیگ برتر حضور یافته بود؛ اظهار کرد: در دیدار رفت به دنبال پیروزی بودیم و اتلاف وقت انجام ندادیم و ضد فوتبال در دستور کار نداشتیم. با قدرت به میدان رفتیم و حتی نگران قضاوت داور بودیم چرا که او گل صحیح پیکان را نادیده گرفت و می توانست بازیکن حریف را اخراج کند که از این تصمیم سرباز زد.
وی افزود: براییم جای تعجب است که داور دیدار فردا چرا همچون بازی رفت هنوز مشخص نشده است.
وی در خصوص اظهارات مسوولان باشگاه و سرمربی فجرسپاسی که مدعی تماس دلال ها با نفرات آنان شده اند، گفت: تمامی صحبت ها باید با مدرک ارائه شود و اینکه بخواهیم با فرافکنی به هدفی برسیم، درست نیست. شاید با نفرات پیکان نیز تماس گرفته باشند، اما عادت نداریم اینچنین جو را خراب کنیم.
مربی پیکان در خصوص اینکه آیا کادر فنی فعلی هدایت پیکان در فصل آینده را هم برعهده خواهند داشت، تصریح کرد: قرارداد ما تا پایان فصل جاری است و چنانچه به لیگ برتر صعود کردیم که حتما همینگونه خواهد بود، آن زمان مسوولان باشگاه و فرهاد کاظمی باید در خصوص ادامه همکاری به توافق برسند.
کرمانی مقدم با بیان اینکه در بازی قبلی کاظم بروجلو به دلیل محرومیت غایب بود، گفت: برای دیدار فردا محروم و مصدوم نداریم.
بازیکن سال های پیشین پرسپولیس در مورد حضور علیرضا رحیمی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: رحیمی مدیر توانمندی است و یقین دارم این باشگاه می تواند با چنین مدیرعامل و هیات مدیره قدرتمندی به موفقیت برسد.
دیدار برگشت این دو تیم درحالی عصر فردا (پنجشنبه) در تهران برگزار می شود که دیدار رفت در شیراز با تساوی بدون گل اتمام یافت. برنده این دیدار به مسابقات فوتبال باشگاه های برتر ایران راه خواهد یافت.
ورزشی(1)**3783**7537**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن