تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820077141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 46 قبضه اسلحه توسط نيروهاي يگان حفاظت محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۲۸ب.ظ)
کشف 46 قبضه اسلحه توسط نيروهاي يگان حفاظت محيط زيست طي 15 روز گذشته نيروهاي يگان حفاظت محيط زيست فارس 52متخلف را دستگير نمودند.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کل حفاظت حفاظت محيط زيست فارس در اين رابطه گفت با تلاش و کوشش نيروهاي يگان اين اداره کل طي 15 روز گذشته تعداد 52 نفر متخلف و شکارچي دستگير و تحويل مقامات قضايي گرديدند. از اين متخلفين تعداد 25 قبضه اسلحه کشف و ضبط گرديد.اين عمليات در شهرستانهاي لار، ارسنجان، خرامه، ملهگاله، پاسارگاد، نورآباد، داراب، استهبان، جهرم، فسا، آباده، خنج، مرودشت، بوانات،شيراز و گشت يگان حفاظت محيط زيست اداره کل صورت پذيرفت.
اسلاملو فرمانده يگان حفاظت محيط زيست استان فارس نيز گفت: 65 قطعه پرنده زنده گيري شده کبک و تيهو،بلدرچين و سهره وحشي، لاشه 31 قطعه پرنده کبک ،تيهو و قمري و کبوتر وحشي و لاشه 2 راس کل،يک راس بز وحشي و دو راس قوچ وحشي و لاشه 3 راس خرگوش نيز از اين متخلفين کشف و ضبط گرديد.
وي همچنين گفت: طي اين مدت 2700 متر مربع از اراضي منطقه حفاظت شده ميانجنگل فسا از يد متصرفين خارج شد.همچنين تعداد زيادي نهال که به صورت غير قانوني در پناهگاه حيات وحش بختگان غرس شده بود با دستور مقام قضايي قلع و قمع شد. طي اين مدت 5گوني زغال جنگلي و 1700 متر تور ماهيگيري غير مجاز نيز کشف شد.
کامران اسلاملو فرمانده يگان حفاظت محيط زيست استان فارس از کليه شهروندان تقاضا مي نمايد در صورت مشاهده هرگونه شکار و صيد پرندگان و آزار و آسيب به حيات وحش مراتب را با شماره تلفن هاي 2317158 و 90-2317789 به اداره کل حفاظت محيط زيست فارس و يا در شهرستانها به ادارات محيط زيست شهرستان اطلاع دهند و بدين وسيله از مواهب و آفريده هاي الهي محافظت نمايند.مضافا که طبق اصل پنجاهم قانون اساسي ،حفاظت از محيط زيست وظيفه همگاني محسوب مي شود و همه ما در برابر آفريده هاي پروردگار مسوول مي باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن